استقبال گردشگران از برگزاری محافل قرآنی در حافظیه‌ شیراز


استقبال گردشگران از برگزاری محافل قرآنی در حافظیه‌ شیراز

سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان فارس از استقبال گردشگران داخلی و خارجی از محافل انس با قرآن برگزار شده در محوطه‌ی حافظیه‌ی شیراز خبر داد.

به گزارش ایسنا، «پیام غرابی» شنبه 9 دی در جمع خبرنگاران گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال محافل انس با قرآن را به صورت هفتگی در جوار آرامگاه حافظ شیرازی برگزار کرده‌ایم.

او گفت: این برنامه با نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی فارس و با بهره‌گیری از قاریان ممتاز کشوری، یکشنبه‌های هر هفته قبل از اذان مغرب برگزار می‌شود.

غرابی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ی هفتگی، معمولاً یک جزء از کلام‌الله مجید توسط قاریان قرائت شده و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: تنوع در برنامه‌های جانبی نظیر غزل‌خوانی از اشعار حافظ، تبلیغ اسلام به عنوان دین مهربانی برای گردشگران خارجی، تطبیق اشعار حافظ با آیات الهی و برگزاری نماز مغرب و عشا در فضای عرفانی حافظیه‌ی موجب جلب توجه گردشگران داخلی و خارجی و استقبال آنان شده است.

سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره‌کل میراث فرهنگی استان فارس یادآور شد: در ماه مبارک رمضان این برنامه هر روز در محوطه‌ی مجموعه‌ی حافظیه‌ی شیراز برگزار می‌شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟