همیلتون: فتل با تمام توانش باز خواهد گشت


فرمول یک ایران – قهرمان امسال مسابقات فرمول یک، لوییس همیلتون پیش بینی می کند رقیب اصلی او سباستین فتل در سال 2018 با تمام توانش باز خواهد گشت، او از اشتباهات عمدی خود در رقابت قهرمانی سال 2017 عبرت گرفته است. فتل در 12 مسابقه ابتدایی فصل در جدول امتیازات پیشتاز بود، پیش از آن که همه چیز را به روند خوب همیلتون که از ماه آگوست آغاز شد،...

فرمول یک ایران – قهرمان امسال مسابقات فرمول یک، لوییس همیلتون پیش بینی می کند رقیب اصلی او سباستین فتل در سال 2018 با تمام توانش باز خواهد گشت، او از اشتباهات عمدی خود در رقابت قهرمانی سال 2017 عبرت گرفته است.

فتل در 12 مسابقه ابتدایی فصل در جدول امتیازات پیشتاز بود، پیش از آن که همه چیز را به روند خوب همیلتون که از ماه آگوست آغاز شد، از دست بدهد. از دست دادن امتیازات با برخورد عمدی با همیلتون در آذربایجان و حضور در برخوردی سه طرفه با کیمی رایکونن و مکس ورشتپن در سنگاپور از دلایل از دست رفتن پیشتازی فتل در جدول قهرمانی بود.

در نهایت قهرمانی در ماه اکتبر و در گرندپری مکزیک به همیلتون رسید، آن هم در شرایطی که فتل با وجود اینکه به رسیدن به رده دوم نیاز داشت، تنها به رده چهارم رسید. همیلتون می گوید فتل باید از اشتباهات خود در رقابت قهرمانی درس بگیرد:

من به شما نمی گویم، اما می توانید ببینید چه چیزی آموخته ام و فکر می کنم شما درباره او هم این را می دانید. او نباید از آن سرافکنده باشد. او از آن تجربیات خواهد آموخت، همان گونه که ما خواهیم آموخت.

من سال های زیادی مانند آن داشته ام، او هم سال های کاملاً مستحکمی مانند امسال برای من داشته است. تصور می کنم سال بعد او با تمام توانش باز خواهد گشت، اما احساس نمی کنم بتوانم کار بیشتری انجام بدهم.

همیلتون اضافه کرد که نمی دانسته در چه زمانی می تواند از زیر فشار فتل خارج شود، اما می گوید هدفش همیشه این بوده که از کوچک ترین ضعف رقبایش استفاده کند:

تنها باید روی آن پافشاری کنید، فشار را وارد کنید، ولی وقتی که در دیگران اثری از ضعف نمی بینید، این بسیار سخت است.

به (ستارگان تنیس مانند راجر) فدرر و (رافائل) نادال نگاه کنید، در بعضی لحظات بازی یکی از آنها اثری از ضعف در دیگری خواهد دید، حتی اگر نیم درصد باشد. این چیزی است که سعی می کنند آن را بدست آورند و چیزی که تفاوت را ایجاد می کند، و این چیزی است که امسال اتفاق افتاد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !