ماجرای عجیب لیگ فوتبال زنان در ارومیه؛ مردی که بازیکنان را از پشت فنس تهدید می‌کرد


ماجرای عجیب لیگ فوتبال زنان در ارومیه؛ مردی که بازیکنان را از پشت فنس تهدید می‌کرد

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ جمعه اول دی در چارچوب بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان دو تیم همیاری آذربایجان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه خانه جوان ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند؛ تیم سیرجان در شرایطی که شنیده می‌شد این بازی حواشی زیادی داشته، یک بر صفر همیاری را شکست داد. در ادامه گفتگوی “ورزش بانوان” را با مریم جهان...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ جمعه اول دی در چارچوب بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان دو تیم همیاری آذربایجان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه خانه جوان ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند؛ تیم سیرجان در شرایطی که شنیده می‌شد این بازی حواشی زیادی داشته، یک بر صفر همیاری را شکست داد. در ادامه گفتگوی “ورزش بانوان” را با مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان می‌خوانید:

تمسخر ، فحاشی و تهدید از سوی یک مربی مرد

شخصی منتسب به مربی همیاری آذربایجان غربی، که مرد هم بود از دقایق ابتدایی بازی، جو مسمومی را در ورزشگاه ایجاد کرد. این آقا، با صدای بلند بازیکنان همیاری را کوچ می‌کرد و همین موضوع تمرکز بازیکنان ما را بر هم زده بود. به خاطر مرد بودنش بیشتر از چند دقیقه داخل ورزشگاه حضور نیافت، اما وقتی بیرون رفت پشت دروازه تیم ما ایستاد و گلر ما را مورد تمسخر و آزار و اذیت قرار داد.

ناظر فدراسیون بارها از این فرد خواست تا سکوت کند و با آرامش تیمش را کوچ کند اما زیر بار نرفت! بارها ناظر بازی را مورد بی احترامی قرار داد. علی رغم حضور نیروی انتظامی، کسی این فرد را از فضای ورزشگاه و محل بازی تیم‌ها دور نکرد.

البته دقایقی، نماینده بازی موفق شد تا این فرد را از این فضا دور کند و اتفاقا در همین دقایق نیز تیم من موفق به گلزنی شد. بعد از این گل، به حدی بازیکنان و این مربی مرد خشمگین شده بودند که با هر سوت داور همگی فحاشی می‌کردند و الفاظ رکیکی هم به کار می‌بردند. تا جایی که این مربی مرد با صدای بلند فریاد می‌زد، “وقتی از زمین بیرون بیایید همه شما را سنگباران خواهم کرد؟!” حتی اقدام به کتک زدن مسئول مالی تیم ما کرده بود که همراه‌مان به ارومیه آمده بود و بیرون از ورزشگاه نظاره گر این بازی بود.

اشاره به حضور دبیر هیئت فوتبال ارومیه

باید به حال هیئت فوتبال ارومیه تاسف خورد که تمام این اتفاقات مقابل چشمان دبیر هیئت افتاد. برای همه تیم‌های پایین جدول احترام قائل هستم اما واقعا همیاری انتظار داشت مقابل شهرداری سیرجان که در کورس قهرمانی رقابت می‌کند، پیروز شود؟

قطعا تیم ما می‌توانست گل‌های بیشتری بزند در حالیکه این دیدار چهار مرتبه متوقف شد تا مربی مرد همیاری از فضای ورزشگاه دور شود. البته کسی موفق به این کار نشد.

نمی‌دانم تا کنون در جریان تمام بازی‌های تیمش اینطور رفتار کرده یا نه؟! شاید هم خصومتی با تیم ما دارد یا احتمالا جمعه حال روحی خوبی نداشته!

در هر صورت این رسم مهمان نوازی نبود. ما در خرم آباد با خیبر بازی کردیم و ۱۲ گل هم زدیم، اما هیچ‌کدام از بازیکنان یا کادر فنی تیم رفتار ناشایستی بروز ندادند اتفاقا رفتار بسیار محترمانه‌ای با ما داشتند.

اشاره به موضوع استفاده از ۱۲ بازیکن

دقیقه ۸۶ بازی یکی از بازیکنان ارومیه روی سارا موسوی پور خطا کرد که بازیکنم سرگیجه گرفت و با برانکارد از زمین بیرون رفت. اما حال این بازیکن طوری بود که تصمیم گرفتم یکی از نیمکت نشینان که گرم کرده بود را به جای او به زمین بفرستم.

اما موسوی پور از جایش بلند شده بود و از داور چهارم پرسیده بود که می‌تواند به زمین بازی برگردد؟ داور نیز اجازه ادامه بازی را به او داده بود. اما حضور موسوی پور در زمین بازی بیشتر از ۷ ثانیه نبود و من بلافاصله بدون اینکه توپی به پای او بخورد صدایش کردم تا از زمین خازج شود.

ای کاش اتفاقات ارومیه تکرار نشود

فکر نمی کنم نیمه اول جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان تا پایان نیم فصل با تغییر چندانی روبرو شود. هفته آینده با نماینده فارس بازی داریم که نباید این تیم را دست کم گرفت.

امیدوارم اتفاقاتی که برای تیم من در ارومیه پیش آمد برای هیچ تیم دیگری تکرار نشود. مشکل مالی برای همه تیم‌های بانوان در لیگ برتر وجود دارد در حالیکه با تمام مشکلات مالی بانوان در هر شرایطی به بازی کردن ادامه می‌دهند. قطعا نباید حضور چنین افرادی نظم بازی‌های لیگ را بر هم بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر