ماجرای طلب مرضیه حسن دوست از باشگاه استقلال


ماجرای طلب مرضیه حسن دوست از باشگاه استقلال

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ مرضیه حسن دوست بازیکن سابق تیم فوتبال زنان استقلال که تجربه حضور هفت ساله برای این تیم همیشه منحل شده در فوتبال بانوان را داشته بالاخره بعد از شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال این باشگاه را به پرداخت 10 میلیون و 200 هزار تومان بابت رسیدگی به این پرونده محکوم کرد. مرضیه حسن دوست در این خصوص به...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ مرضیه حسن دوست بازیکن سابق تیم فوتبال زنان استقلال که تجربه حضور هفت ساله برای این تیم همیشه منحل شده در فوتبال بانوان را داشته بالاخره بعد از شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال این باشگاه را به پرداخت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بابت رسیدگی به این پرونده محکوم کرد.

مرضیه حسن دوست در این خصوص به خبرنگار “ورزش بانوان” گفت: من این خبر را رسانه‌ای نکردم و دلیل انتشارش را هم نمی‌دانم. امروز یکی از دوستانم خبر شکایتم از استقلال را فرستاد که خیلی تعجب کردم. این را هم بگویم که من و زهرا فدایی تنها کسانی نیستیم که از باشگاه استقلال شکایت کردیم. تعداد شاکیان بیشتر است اما فقط شکایت ما رسانه‌ای شده است.

حسن دوست خاطر نشان کرد: تا الان بدهی سال‌های قبلم که ۹ میلیون می‌شود را از باشگاه گرفتم. البته باشگاه استقلال این مبلغ را بعد از شکایت یکی از بازیکنان استقلال به AFC پرداخت کرد، هنوز اسم این خانم هم مشخص نشده. از طرف باشگاه اسقلال، با هفت نفر از قدیمی‌های باشگاه که من هم یکی از آنها بودم تماس گرفتند البته به جز شاگردان خانم امیرشقاقی و بدهی سال‌های قبل را تسویه کردند. این ۱۰ میلیون و دویست هزار تومان مربوط به قرارداد سال قبل است که حکم آن صادر شده ولی هنوز پرداخت نشده که باشگاه هم قبل از شکایت زیر بار پرداخت این مبلغ نمی‌رفت. بعد از انحلال تیم، بچه‌های خانم امیرشقاقی رضایت نامه امضا کردند که هیچ مبلغی از باشگاه استقلال دریافت نخواهند کرد.

وی افزود: برای لیگ امسال هم پیشنهاداتی از تیم‌های مختلف داشتم اما در تهران فقط تیم آذرخش بود که این تیم هم تازه وارد بود و نخواستم ریسک کنم. اما سال بعد اگر تیم خوب و پیشنهاد خوبی بود حتما بازی خواهم کرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال زنان استقلال در پایان گفت: الان پرستار بیمارستان هستم و فعلا در حوزه ورزش به دوومیدانی روی آورده‌ام. پست من در فوتبال، هافبک دفاعی بود و همیشه با دویدن سروکار داشتم حالا هم در ماده استقامت دوومیدانی فعالیت می‌کنم. خیلی راضی هستم این رشته ایده آل من است و قصد دارم به صورت حرفه‌ای دنبال کنم چراکه هر منفعتی که در دوومیدانی بدست بیاید نتیجه تلاش شخصی من است.

ماجرای طلب مرضیه حسن دوست از باشگاه استقلال

برای اطلاع از اخبار متنوع و لحظه‌ای انتشار یافته در شبانه روز با کانال ورزش بانوان در تلگرام به نشانی varzeshebanovan@ همراه شوید.


منتخب امروز


عیادت استاندار کرمان از بازیکنان تیم فوتبال بانوان خاتون بم