مشهورترین برادران فوتبال جهان


مشهورترین برادران فوتبال جهان

در فوتبال دنیا تا دلتان بخواهد ستارگانی با نسبت های خانوادگی حضور دارند. عمدتا برادر و البته فرزندانی که مانند پدران خود در فوتبال مطرح شدند. شنبه 25 آذر 1396 - 17:04

به گزارش خبرورزشی، اخیرا برانکو ایوانکوویچ برادر خود زلاتکو را به پرسپولیس آورد هر چند مشهورترین برادران فوتبال به عنوان بازیکن در این ورزش چهره شدند.
یکی از مطرح ترین برادران فوتبال برادران لادروپ هستند که به همراه دانمارک قهرمان اروپا شدند و برای تیم هایی همچون بارسلونا و رئال مادرید بازی کردند. دانمارکی ها همچنین ابه ساند و پیتر ساند را هم به عنوان برادران مشهور در فوتبال خود داشتند.
در انگلیش جک چارلتون و بابی چارلتون مشهورترین برادران فوتبال این کشور هستند. همچنین انگلیسی ها برادران نویل را هم دارند که همزمان در یونایتد بازی می کردند. همچنین برادران جاگیلکا.
مشهورترین برادران فوتبال جهان
در آلمان برادران بندر شهرت دارند که هر دو هم اکنون در لورکوزن به میدان می روند. همچنین برادران بواتنگ که البته راهی جدا را انتخاب کردند و یکی آلمانی باقی ماند و یکی دیگر راهی تیم ملی غنا شد. هلندی ها هم چند برادر معروف در فوتبال خود دارند. از جمله برادران دی یانگ، واینالدوم و از همه معروف تر برادران دی بوئر که سال ها در تیم ملی هلند به میدان رفتند.
در اسپانیا برادران مارتینز از موفق ترین ها بودند. سال ها پیش آلوارو مارتینز در بیلبائو به میدان می رفت و امروز برادر کوچک تر او خاوی مارتینز در بایرن مونیخ بازی می کند.
مشهورترین برادران فوتبال جهان
در فوتبال ایتالیا سرشناس ترین برادران بارسی ها هستند. فرانکو بارسی و جوزپه بارسی. فابیو کاناوارو و پائولو کاناوارو نیز از موفق ترین براداران فوتبال ایتالیا بودند. همچنین فیلیپو اینزاگی و سیمونه اینزاگی.
آرژانتینی ها هم چند برادر معروف در فوتبال خود دارند. گابریل میلیتو و دیگو میلیتو، خاویر و سرخیو زانتی و برادران بوردیسو.
همچنین از دیگر برادران معروف فوتبال می توان به کولو و یحیی توره، رافائل و فابیو، برادران آلکانترا، برادران آیو، دوس سانتوس، فردیناند، آزارد و آلتین توپ اشاره کرد.
مشهورترین برادران فوتبال جهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری