شکار غزال توسط شیرهای گرسنه | فیلم


غزال یا آهو شامل گونه‌های زیادی از بزکوهی و سرده غزال است و یا در گذشته چنین در نظر گرفته می‌شد. آهوها به عنوان جانورانی چابک شناخته می‌شوند. آن‌ها می‌توانند ناگهانی سرعت خود را به 97 کیلومتر یا 60 مایل در ساعت برساند و یا هنگام دویدن سرعت خود را در 48 کیلومتر (30 مایل) در ساعت نگه دارد. غزال‌ها بیشتر در صحراها، مرغزارها (زمین‌های چمن) و...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

شکار غزال توسط شیرهای گرسنه | فیلم

حمله مار کبری به شیر با پرتاب زهر | فیلم...

شکار غزال توسط شیرهای گرسنه | فیلم

نبرد خرس‌های قطبی گرسنه برای رفع بی‌حوصلگی | ...

شکار غزال توسط شیرهای گرسنه | فیلم

فیلم ماهیگیری زیبای مرغ‌های دریایی...

غزال یا آهو شامل گونه‌های زیادی از بزکوهی و سرده غزال است و یا در گذشته چنین در نظر گرفته می‌شد. آهوها به عنوان جانورانی چابک شناخته می‌شوند. آن‌ها می‌توانند ناگهانی سرعت خود را به ۹۷ کیلومتر یا ۶۰ مایل در ساعت برساند و یا هنگام دویدن سرعت خود را در ۴۸ کیلومتر (۳۰ مایل) در ساعت نگه دارد. غزال‌ها بیشتر در صحراها، مرغزارها (زمین‌های چمن) و ساوانای آفریقا، جنوب غرب آسیا، آسیای میانه و شبه‌قاره هند دیده می‌شوند. این جانور بیشتر به صورت گله‌ای زندگی می‌کنند و از گیاهان نرم و لطیف و برگ‌ها می‌خورد و کمتر به گیاهان خشن رو می‌آورد.

غزال‌ها اندام به نسبت کوچکی دارند. بلندی بیشتر آن‌ها تا شانه، میان ۶۱ تا ۱۱۰ سانتی متر (۲ تا ۳٫۵ پا) است و رنگ آن‌ها قهوه‌ای مایل به زرد است.

(۳۶)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : شیر, غزال, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات وحشی

36
بازدیدها
0

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس ناجوری از مهران مدیری که حسابی بد آموزی دارد/ تصویر