خودروی جدید فوق العاده زیبای استون مارتین ونتیج | فیلم


مدل 2018 ونتیج، موارد سنتی ونتیج مانند کوپه، موتور جلو و سقف کم‌ارتفاع را حفظ کرده است؛ اما در مقایسه با نسل‌های گذشته، ظاهر بسیار خشن و اسپرت‌تری دارد. با دماغه باریک و شیب‌دار و جلوپنجره‌ی عریض و بازتر، ونتیج جدید همانند یک سگ شکاری زمین را بو می‌کشد تا به طعمه‌ی خود برسد. یک نوار منحنی زیبا، از دریچه‌های هوای بزرگ جانبی شروع می‌شود...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

خودروی جدید فوق العاده زیبای استون مارتین ونتیج | فیلم

درگ هوندا ان اس ایکس، آئودى آر 8 و پورشه ٩١١ ...

خودروی جدید فوق العاده زیبای استون مارتین ونتیج | فیلم

خودروی جدید فوق العاده زیبای استون مارتین ونت...

خودروی جدید فوق العاده زیبای استون مارتین ونتیج | فیلم

آتش سوزى پورشه ٩١١ در درگ با نیسان جی تی آر |...

مدل ۲۰۱۸ ونتیج، موارد سنتی ونتیج مانند کوپه، موتور جلو و سقف کم‌ارتفاع را حفظ کرده است؛ اما در مقایسه با نسل‌های گذشته، ظاهر بسیار خشن و اسپرت‌تری دارد. با دماغه باریک و شیب‌دار و جلوپنجره‌ی عریض و بازتر، ونتیج جدید همانند یک سگ شکاری زمین را بو می‌کشد تا به طعمه‌ی خود برسد.

یک نوار منحنی زیبا، از دریچه‌های هوای بزرگ جانبی شروع می‌شود و پس از طی کردن طول کامل درب‌ها، به گلگیرها و بخش عقب عضلانی ونتیج می‌رسد.

خودروی جدید فوق العاده زیبای استون مارتین ونتیج | فیلم

استون مارتین | تگ

در همان نگاه اول می‌توان تشخیص داد که ونتیج جدید، قانون‌های زیادی را زیرپا می‌گذارد. اگر طراحی جلوی ونتیج را سگ شکاری در نظر بگیریم، بدون شک عقب آن به مانند طاووس است. تمام بخش‌های آیرودینامیک، به‌طور پیوسته با طراحی کلی بدنه ترکیب شده‌اند و هیچ چیز اضافه‌ای جلب توجه نمی‌کند. دیفیوزر بزرگ عقب، جریان هوای تایرها را کنترل می‌کند و با کمک اسپلیتر جلو و پنل‌های جانبی، نیروی رو به پایین قابل توجهی تولید می‌شود.ونتیج در مقایسه با پورشه ۹۱۱ حدود پنج سانتی‌متر کوتاه‌تر است؛ اما فاصله‌ی دو محور آن بیش از ۲۵ سانتی‌متر از نسل فعلی پورشه ۹۹۱ کاررا بیشتر است. فاصله‌ی زیاد دو محور به همراه فاصله‌ی کم بین چرخ‌ها و سپرها، نمایانگر اصل و نسب استون مارتین است که این یعنی فضای داخلی بسیار جادار خواهد بود.

برای اولین بار، ونتیج ۲۰۱۸ از دیفرانسیل الکتریکی در محور عقب استفاده می‌کند. دیفرانسیل برقی به سیستم کنترل پایداری متصل است و گشتاور مورد نیاز چرخ‌های عقب را تغییر می‌دهد. هر دو سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش را می‌توان غیر فعال کرد. برای تضمین هیجان‌انگیز بودن ونتیج ۲۰۱۸، تیم مهندسی استون مارتین تنظیمات گشتاور آن را در جاده‌های برفی و یخی سوئد توسعه داده‌ است. سیستم تعلیق ونتیج ۲۰۱۸، همان سیستم تعلیق دو جناقی مدل DB11 است که اسپرت‌تر شده و در کنار تایرهای P-Zero برند پیرلی و ترمزهای چدنی یا فیبر کربنی قرار گرفته است.

(۱۳)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : استون مارتین, پورشه 911, خودروهای انگلیسی, خودروی اسپورت

13
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی