تور پرنده‌نگری در ایران (7 روز)


آیا به پرنده نگری و حیات وحش ایران علاقه دارید؟ آیا طرفدار سفرهای ماجراجویانه هستید؟ به تور 7 روزه پرنده نگری ما بپیوندید تا زیستگاه زاغ بور را ببینید، این پرنده بومی ایران است. زاغ بور گونه ای پرنده است که فقط در استان های یزد و سمنان، و شهرستان بردسکن در استان خراسان رضوی، یافت می شود. در این تور 7 روزه از کاروانسراهای زیبای سلجوقی و...

آیا به پرنده‌نگری و حیات وحش ایران علاقه دارید؟ آیا طرفدار سفرهای ماجراجویانه هستید؟ به تور 7 روزه پرنده‌نگری ما بپیوندید تا زیستگاه زاغ بور را ببینید، این پرنده بومی ایران است. زاغ بور گونه‌‌‌‌ای پرنده است که فقط در استان‌‌‌‌‌های یزد و سمنان، و شهرستان بردسکن در استان خراسان رضوی، یافت ‌‌‌‌می‌شود. در این تور 7 روزه از کاروانسراهای زیبای سلجوقی و عباسی در روستای اهوان بازدید ‌‌‌‌می‌کنید. راهنمایان متخصص ما در پارک ملی توران، در دشت کویر، به شما کمک ‌‌‌‌می‌کنند دنبال برخی از نایاب‌ترین گونه‌‌‌‌‌های پرندگان و پستانداران در ایران، مانند گورخر وحشی، بگردید. شب را در خانه‌‌‌‌‌های محلی اقامت ‌‌‌‌می‌کنید و ‌‌‌‌می‌توانید مردم منطقه را ببینید. پس از بازگشت به تهران برای استراحت و خرید زمان کافی خواهید داشت.

تور پرنده‌نگری در ایران (7 روز)

تور پرنده‌نگری در ایران (7 روز)

تور پرنده‌نگری در ایران
روز 1 ورود به تهران. همکاران ما در فرودگاه به استقبال‌تان ‌‌‌‌می‌آیند و از آنجا برای استراحت شما را به هتل ‌‌‌‌می‌رسانند.

(شب را در تهران ‌‌‌‌می‌مانیم.)

روز 2 با ماشین به سمت سمنان و دامغان ‌‌‌‌می‌رویم- از کاروانسراهای زیبای سلجوقی و عباسی در روستای اهوان بازدید ‌‌‌‌می‌کنیم- مسیرمان را به سمت دامغان ادامه ‌‌‌‌می‌دهیم – از مسجد تاریخانه بازدید ‌‌‌‌می‌کنیم و به سمت شاهرود حرکت ‌‌‌‌می‌کنیم.
روز 3 صبح با ماشین به سمت پارک ملی توران در بخش شمالی دشت کویر حرکت ‌‌‌‌می‌کنیم. سه شب در این منطقه اقامت داریم؛ اقامت در خانه محلی.

(شب را در توران ‌‌‌‌می‌مانیم.)

روز 4 یک روز کامل تماشای حیات وحش در پارک ملی توران. روز چهارم عموما به دنبال زاغ بور برای تماشا هستیم. این پرنده بو‌‌‌‌می‌ کویرهای ایران است؛ شب را در خانه سنتی اقامت ‌‌‌‌می‌کنیم.

(شب را در توران ‌‌‌‌می‌مانیم.)

روز 5 یک روز کامل تماشای حیات وحش در پارک ملی توران برای دیدن برخی از گونه‌‌‌‌‌های نایاب پرندگان و پستاندارانی مثل گورخر وحشی ایرانی. اقامت در خانه محلی.

(شب را در توران ‌‌‌‌می‌مانیم.)

روز 6 به سمت تهران بر‌‌‌‌می‌گردیم (مسیر زمینی520 کیلومتر)؛ بعد از ظهر روز ششم زمان آزاد برای استراحت و خرید است؛ اقامت در هتل.

(شب را در تهران ‌‌‌‌می‌مانیم.)

روز 7 همکاران ما شما را برای پرواز برگشت تا فرودگاه امام خمینی ‌‌‌‌بدرقه می‌کنند.

تور پرنده‌نگری در ایران (7 روز)

تور پرنده‌نگری در ایران (7 روز)


1396/09/14 | کد مطلب: 3887
برچسب‌ها: تورهای ورودی
تور پرنده‌نگری در ایران (7 روز)
تور پرنده‌نگری در ایران (7 روز) سپیده اقتداری
تور پرنده‌نگری در ایران (7 روز)

کارشناس ارشد فلسفه هنر، مترجم و ویراستار، علاقه‌مند به خواندن و نوشتن.


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)