ریکاردو: رایکونن باید با اختلاف بیشتری من را شکست می داد


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو راننده تیم ردبول پس از دست دادن رده چهارم رده بندی رانندگان به کیمی رایکونن معتقد است مرد یخی می بایست با اختلافی بسیار بیشتر از او رده چهارم را به دست می آورد. ریکاردو که به خاطر مشکل هیدرولیک جایزه بزرگ ابوظبی را از دست داد در مسابقه جلوتر از رایکونن مسابقه را آغاز کرده بود اما بعد از کناره گیری، هم در...

فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو راننده تیم ردبول پس از دست دادن رده چهارم رده بندی رانندگان به کیمی رایکونن معتقد است مرد یخی می بایست با اختلافی بسیار بیشتر از او رده چهارم را به دست می آورد.

ریکاردو که به خاطر مشکل هیدرولیک جایزه بزرگ ابوظبی را از دست داد در مسابقه جلوتر از رایکونن مسابقه را آغاز کرده بود اما بعد از کناره گیری، هم در مسابقه و هم در جدول رده بندی، رده چهارم را به رایکونن باخت. ریکاردو در جواب سوال اینکه از دست دادن رده چهارم رده بندی چقدر برای او ناامید کننده بود به NBC گفت:

اگر بخواهم واقعا صادقانه بگویم او با خودرویی که در اختیار داشت باید خیلی پیش تر رده چهارم را تثبیت می کرد. بنابراین بله. این شکست بزرگی نبود.

ریکاردو: رایکونن باید با اختلاف بیشتری من را شکست می دادریکاردو: رایکونن باید با اختلاف بیشتری من را شکست می داد دنیل ریکاردو – گرندپری ابوظبی 2017

ریکاردو همچنین از دست دادن مسابقه آخر فصل را بسیار دردناک تر از کسب رده پنجم جدول می داند:

این موضوع واقعا دردناک است حتی بیشتر از سایر مواقع. من هفته گذشته در آستین نیز نتوانستم مسابقه را به پایان برسانم اما در آنجا ما شانس دیگری برای جبران در ابوظبی داشتیم اما الان هیچ فرصتی تا آغاز فصل بعد نداریم.

این موضوع تنها به دوام ربط دارد. چیزی که من برای جلوگیری از آن کاری نمی توانم انجام بدهم. صادقانه بگویم این بدترین راه برای به پایان رساندن فصل است. ما روند رو به رشد خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی خیلی بد به پایان رسید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه