عون: لبنان نباید بهای درگیری های عربی را بپردازد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، میشل عون رئیس جمهور لبنان گفت لبنان مسئول منازعات منطقه ای یا بین المللی در برخی کشورهای عربی نیست. میشل عون در پاسخ به احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب گفت: «لبنان...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، میشل عون رئیس جمهور لبنان گفت لبنان مسئول منازعات منطقه ای یا بین المللی در برخی کشورهای عربی نیست.

میشل عون در پاسخ به احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب گفت: «لبنان به هیچ کشوری تجاوز نکرد و نباید بهای درگیریهای منطقه ای و عربی را بپردازد.»

میشل عون رئیس جمهور لبنان در دیدار با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب گفت لبنان همواره همبستگی عربی و حل اختلافات و اتحاد را خواستار شده است.
عون افزود لبنان نمی تواند هیچ گونه اشاره ای را در خصوص اینکه دولت لبنان در اقدامات تروریستی مشارکت دارد بپذیرد.
وی اضافه کرد موضعی که نماینده لبنان در اتحادیه عرب اتخاذ کرد بیانگر اراده جامع ملی لبنان بود.
رئیس جمهور لبنان گفت لبنان با تجاوزات اسرائیل که از سال 1978 تا 2006 علیه این کشور ادامه داشت مقابله کرد و توانست سرزمین خود را آزاد کند.
وی تاکید کرد تجاوزات اسرائیل همچنان ادامه دارد و این حق لبنانیها است که در برابر آن مقاومت کنند و با همه امکانات و ابزارهای موجود توطئه های اسرائیل را خنثی کنند.

میشل عون اعلام کرد این کشور نمی تواند ادعاهای مطرح شده در خصوص مشارکت دولت لبنان در اقدامات تروریستی را بپذیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی