مریض‌خانه بارسا!


مریض‌خانه بارسا!

بارسا این فصل مصدوم‌های زیادی داشته، اما ضرر ندیده است.یکشنبه 21 آبان 1396 - 17:04

به گزارش خبرورزشی، با وجودی که الکس ویدال، بازیکن جوان بارسلونا اخیراً از بند مصدومیت رها شده اما همچنان ارنستو والورده 4 بازیکنش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد: آندره گومز، سرخی روبرتو، دمبله و رافینیا بازیکنانی هستند که باید چند هفته‌ای برای بازگشت به زمین چمن صبر کنند. البته شرایط با در نظر داشتن شرایط مصدومیت هر یک و نحوه پیشروی پروسه بهبودشان، متفاوت است ولی مورد ویژه، بازیکن برزیلی بارساست که از ماه آوریل هنوز نتوانسته به میادین چمن بازگردد و انتظار می‌رود که در ژانویه 2018 دوباره او را در ترکیب تیم کاتالان ببینیم.

دمبله: مصدومیت او، شدیدترین مصدومیت در بین بازیکنان بارسلونا در طول فصل جاری بوده است. بعد از انجام عمل جراحی در فنلاند پیش‌بینی شد که دوران نقاهت سه ماه و نیمه‌ای انتظارش را بکشد ولی بدن این بازیکن فرانسوی واکنش به مراتب بهتری در مقایسه با حد انتظارات داشته و انتظار می‌رود زودتر از این‌ها به میادین بازگردد. دو ماه از 16سپتامبر و جراحی پای دمبله گذشته ولی ممکن است دمبله بتواند در بازی ال‌کلاسیکو تیمش را همراهی کند. او تمرینات مخصوصی را انجام می‌دهد ولی پزشکان تیم عجله‌ای برای رساندن او به بازی ال‌کلاسیکو ندارند چرا که وقتی بحث مصدومیت عضلانی در میان باشد، خطر بازگشت دوباره مصدومیت وجود دارد اما اگر همه چیز خوب پیش برود، با شروع سال 2018 او را در ترکیب بارسا خواهیم دید.

سرخی روبرتو: بازیکن میانی بارسا در اوایل فصل از اعتماد والورده برخوردار بود ولی مصدومیتش در روز 31 اکتبر حالا او را برای 4 هفته از زمین چمن به دور نگه داشته. او در بازی با المپیاکوس مصدوم شد و در آن زمان پیش‌بینی می‌شد که 5 هفته از میادین دور باشد ولی این احتمال وجود دارد که او به بازی تیمش در لیگ قهرمانان مقابل اسپورتینگ لیسبون برسد. روبرتو با توجه به راندمان بالایش در بارسا، یکی از مصدومان مهم و کلیدی بارساست.

آندره گومز: او بازی با المپیاکوس را با مصدومیت از ناحیه عضله دوسرران پای راست به پایان برد و این بازیکن پرتغالی باید دو تا سه هفته دیگر از میادین دور بماند و بازگشتش به ترکیب بارسا ممکن است در بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یووه و یا در لالیگا مقابل تیم سابقش، والنسیا رقم بخورد. او با وجودی که دقایق زیادی در ترکیب اصلی بارسا قرار نمی‌گیرد ولی توانسته در تیم تبدیل به بازیکن مهمی شود و در مصاف‌های مهمی مثل بازی با اتلتیکو در ورزشگاه واندا یا جدال با اتلتیک‌بیلبائو در سن‌مامس به میدان برود. او هم مثل سرخی روبرتو یکی از غایبان مهم والورده است.

رافینیا: او بازیکنی است که بیش از سایرین نامش در لیست مریض‌خانه بارسا قرار گرفته و تنها مصدومی است که هنوز زمان بازگشتش مشخص نشده. این بازیکن برزیلی در ماه آوریل گذشته در مصاف با گرانادا مصدوم شد و گفته می‌شد که 4 ماه بعد به تمرینات گروهی تیم بازخواهدگشت ولی از آن زمان مدت زیادی گذشته و رافینیا هنوز به تنهایی تمرین می‌کند. روز اول اکتبر او آرتروسکوپی را روی زانوی راستش انجام داد و شواهد و قراین حکایت از آن دارد که او در ماه ژانویه می‌تواند به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات