معرفی و دانلود برنامه تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger


برنامه تلگرام پلاس مسنجر یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام است که امکان دسترسی به قابلیت های کاربردی و پیشرفته تری نسبت به نسخه اصلی برایتان فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه تلگرام پلاس مسنجرPlus Messenger پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ما همراه باشید. همانطور که مطلع هستید، تلگرام...

برنامه تلگرام پلاس مسنجر یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام است که امکان دسترسی به قابلیت های کاربردی و پیشرفته تری نسبت به نسخه اصلی برایتان فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه تلگرام پلاس مسنجرPlus Messenger پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

همانطور که مطلع هستید، تلگرام یک برنامه متن باز یا Open Source است. از این رو شاهد عرضه نسخه های غیر رسمی بسیاری از این اپلیکیشن هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger اشاره کرد. امکان تغییر قالب، پشتیبانی از زبان فارسی و فوروارد پیام بدون نقل قول از قابلیت های این اپلیکیشن به شمار می‌رود. اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.

معرفی برنامه تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، برنامه تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger قابلیت های کاربردی و پیشرفته تری نسبت به نسخه اصلی تلگرام در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه مذکور مربوط به دسته بندی گفتگوها می‌شود. بدین ترتیب کاربران، گروه ها، کانال ها و غیره در دسته بندی های جداگانه قابل دسترسی هستند. همچنین شما می‌توانید با اضافه کردن گفتگو مورد نظر خود به دسته بندی علاقه مندی ها به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

معرفی و دانلود برنامه تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger

برنامه تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند از آنلاین بودن مخاطبان خود در صفحه گفتگوها مطلع شوند. در صورت آنلاین بودن مخاطب، دایره موجود در کنار تصویر پروفایل وی سبز رنگ خواهد شد. یکی دیگر از قابلیت های برنامه تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger مربوط به مخفی کردن شماره تلفن می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات نسبت به مخفی کردن شماره تلفن خود اقدام نمایید.

مطلب مرتبط: دانلود تلگرام دسکتاپ نسخه ۱٫۱٫۲۱ و نسخه پرتابل تلگرام (بدون نیاز به نصب)

از دیگر قابلیت هایی که برنامه تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger را نسبت به نسخه اصلی تلگرام متمایز می‌سازد، می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات در منوی برنامه نسبت به تغییر زبان آن اقدام نمایید. برنامه مذکور قابلیت های شخصی سازی متنوعی نظیر قالب دهی را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با مراجعه به بخش مذکور می‌توانید رنگ صفحه ها و یا عنوان ها را به رنگ دلخواه خود تغییر داده و یا تم مورد نظر خود را ایجاد کرده و ذخیره کنید.

معرفی و دانلود برنامه تلگرام پلاس مسنجر Plus Messenger

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه Plus Messenger تلگرام پلاس مسنجر می‌توان به امکان فوروارد پیام بدون نقل قول اشاره کرد. همانطور که مطلع هستید، پس از فوروارد پیام در تلگرام، نام فرستنده اصلی نمایش داده خواهد شد. در حالی با استفاده از این قابلیت می‌توانید پیام مورد نظر خود را بدون نمایش نام ارسال کننده اصلی پیام، فوروارد کنید.

مطلب مرتبط: معرفی و دانلود برنامه PicsArt پیکس آرت-ویرایشگر حرفه ای

نقاط قوت:

دسته بندی گفتگوها

امکان فوروارد پیام بدون نقل قول

پشتیبانی از زبان فارسی

ارائه امکانات شخصی سازی متنوع

امکان تغییر قالب

امکان مخفی کردن شماره تلفن

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

دانلود از گوگل پلی

دانلود از کافه بازار

همچنین بخوانید:

چگونه اکانت تیک تاک Tictoc را حذف کنیم؟

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟