مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017


مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

از فیلم‌های پرخرج و تجاری گرفته تا مستقل و کم‌خرج، فیلم‌های پایانی سال 2017 دوست‌داران سینما را تا آخرین روزهای سال در انتظار نگه‌می‌دارد. از اوایل سال 2017 فیلم‌بازان منتظر بسیاری از فیلم‌ها مانند Wonder Woman ،IT ،Lady Macbeth ،Blade Runner 2049 و… بودند. اما با به اکران آمدن این فیلم‌های پر سر و...

از فیلم‌های پرخرج و تجاری گرفته تا مستقل و کم‌خرج، فیلم‌های پایانی سال 2017 دوست‌داران سینما را تا آخرین روزهای سال در انتظار نگه‌می‌دارد.

از اوایل سال 2017 فیلم‌بازان منتظر بسیاری از فیلم‌ها مانند Wonder Woman ،IT ،Lady Macbeth ،Blade Runner 2049 و… بودند. اما با به اکران آمدن این فیلم‌های پر سر و صدا شاید فکر کنیم دیگر فیلم خاصی نتواند تاثیر چندانی بر روی گیشه و مردم بگذارد، اما سخت در اشتباهیم. از قسمت جدید جنگ ستارگان تا فیلم سینمایی تازه‌ی «پال توماس اندرسون» (Paul Thomas Anderson)، لیستی از فیلم‌های پایانی سال که انتظارات بالایی از آن‌ها می‌رود برای شما آماده کرده‌ایم.

1. Jigsaw – پنجم آبان (27 اکتبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

«برادران اسپیریک» (The Spierig Brothers) که فیلم تحسین شده‌ی Predestination را در کارنامه هنری خود دارند عهده‌دار کارگردانی قسمت هفتم و پایانی سری فیلم‌های «اره» شدند که در هالووین اکران شد. در ابتدا قرار بود فیلم به دو قسمت تقسیم شود اما پس از شکست قسمت ششم مجموعه اره در گیشه کمپانی Lionsgate تنها به ساخت یک قسمت چراغ سبز نشان داد.

در خلاصه فیلم آمده‌است: مرد مرموزی با گردآوری قربانیان و شرکت دادن آن‌ها در بازی‌های مرگبار سرنخ‌هایی از خود به جای می‌گذارد که به قاتل معروف، جیگسا، بازمی‌گردد. مردی که 10 سال از مرگش می‌گذرد.

2. Thor: Ragnarok دوازدهم آبان (3 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

مارول با ساختن فیلمی دیگر با محوریت شخصیت محبوب Thor (تور) با بازی کریس همسورت عدم حضور او در قسمت دوم انتقام‌جویان را جبران کرده است. در تازه‌ترین فیلم دنیای مارول شاهد حضور دوباره‌ی تام هیدلستون در نقش Loki (لوکی) هستیم. شخصیتی که محبوب بسیاری از طرفداران دنیای مارول است. همچنین بار دیگر هالک با بازی مارک روفولو را خواهیم دید. تور این بار برای نجات سیاره‌اش (ازگارد) با هالک و لوکی همراه می‌شود تا جلوی هلا خدای مرگ با بازی کیت بلانشت را بگیرد.

«تایکا وایتیتی» (Taika Waititi) که کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارد در سال 2016 با فیلم تحسین شده‌ی Hunt for Wilder People توجه منتقدین را به خود جلب کرد.

3. Last Flag Flying – دوازدهم آبان (3 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

تازه‌ترین فیلم «ریچارد لینکلیتر» (Richard Linklater)، کارگردان ستایش شده‌ی آمریکایی، قسمت دوم فیلم The Last Detail به کارگردانی «هال اشبی» است. داستان فیلم که در سال 2003 رخ می‌دهد و راجع به سه هم‌رزم است که در ویتنام جنگیدند و با یکدیگر آشنا شدند. آن‌ها پس از 30 سال برای خاک سپاری پسر داک با بازی «استیو کارل» بار دیگر با یکدیگر ملاقات می‌کنند. از دیگر ستارگان فیلم می‌توان به «برایان کرنستون» و «لارنس فیشبرن» اشاره کرد.

4. Lady Bird – دوازدهم آبان (3 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

Lady Bird اولین تجربه‌ی کارگردانی «گرتا گرویگ» (Greta Gerwig) بازیگر خوش‎ذوق سینمای آمریکا است. پس از اکران در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو، Lady Bird با واکنش‌های خوبی از سوی تماشاچیان و همچنین منتقدین روبه‌ رو شد. داستان این فیلم سینمایی حول دختری نوجوان با بازی «سرشا رونن» (Saoirse Ronan) است و ماجراهای زندگی او را طی یک سال به تصویر می‌کشد.

5. The Killing of a Sacred Deer – دوازدهم آبان (3 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

«کالین فرل» پس از فیلم The Lobster بار دیگر با «Yorgos Lanthimos» (یورگوس لانتیموس) همکار می‎‌شود. لانتیموس این بار نیکول کیدمن را نیز در گروه بازیگران خود دارد. اما به گفته‌ی منتقدین «بری کیوگان» (Barry Keoghan) بیشتر از هرکس دیگری در این فیلم درخشیده است. کیوگان که پیش‌تر در دانکرک توجه منتقدین را به خود جلب کرده‌بود بار دیگر توانست با ارائه شخصیتی کاملا متفاوت با آنچه در دانکرک به نمایش گذاشته بود در فیلم روان‌شناختی، مرموز و خوفناک این کارگردان یونانی هنرنمایی کند. در خلاصه فیلم آمده است: زندگی آرام جراحی به نام، استیون مورفی (فرل)، پس از ورود پسر نوجوانی (کیوگان) که اهداف شومی در سر دارد دست‌خوش تغییراتی شده و به هم می‌ریزد.

6. Murder on the Orient Express – دوازدهم آبان (3 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

فیلم بر اساس کتابی معروف با همین نام نوشته‌ی آگاتا کریستی است که سفر کارآگاه هرکول پوآرو در قطار سریع‌السیر و قتل عجیب یکی از مسافران قطار را روایت می‌کند. این چهارمین اقتباس از کتاب کریستی است. «کنت بارانا» (Kenneth Baranagh) کارگردان فیلم که خود نقش هرکول پوآرو را نیز بازی می‌کند در کنار ستارگان بزرگی در این فیلم حضور دارد. ستارگانی مانند «جانی دپ» (Johnny Depp)، «جودی دنچ» (Judie Dench)، «پنلوپه کروز» (Penelope Cruz) و ستاره‌ی این روزهای فیلم‌های جنگ ستارگان «دیزی ریدلی» (Daisy Ridley).

7. Three Billboards outside Ebbing Missouri – نوزدهم آبان (10 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

ساخته‌ی جدید کارگردان، نویسنده و نمایشنامه‌نویس ایرلندی پس از 5 سال سکوت، کمدی سیاه دیگری است که سومین فیلم بلند او به شمار می‎‌آید. «مارتین مک‌دونا» (Martin McDonagh) در تازه‌ترین اثر خود ماجرای مادری مصمم با بازی «فرانسس مکدورماند» (Frances McDormand) را روایت می‌کند که پس از گذشت ماه‌ها از قتل دخترش و ناتوانی پلیس در دستگیری بانی آن، سه بیلبورد در سردر شهرش نصب می‌کند که مخاطب هر سه بیلبورد کلانتر شهر با بازی «وودی هرلسون» (Woody Harrelson) است. از دیگر بازیگران مهم این فیلم می‌توان به «سم راکول»، «پیتر دینکلج» و «ابی کورنیش» اشاره کرد. این دومین همکاری راکول، هرلسون و کورنیش با مک‌دونا است.

8. Justice League – بیست و هفتم آبان (17 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

طرفداران DC به یک قدمی اکران Justice League رسیده‌اند. پس از موفقیت فوق‌العاده Wonder Woman (واندر وومن) دست‌اندرکاران DC امیدوارند بتوانند طرفداران را با گردآوری این افسانه‌های کامیک بوکی راضی نگه‌دارند. کارگردانی این فیلم مثل دو فیلم Man of Steel و Batman vs. Superman برعهده «زک اسنایدر» (Zack Snyder) است. علاوه بر حضور «گال گادوت» (Gal Gadot)، «بن افلک» (Ben Affleck) و «هنری کویل» (Henry Cavill) شاهد حضور «جیسون موموآ» (Jason Momoa) در نقش آکوامن، «ازرا میلر» (Ezra Miller) در نفش فلش و «ری فیشر» (Ray Fisher) در نقش سایبورگ خواهیم بود.
بتمن که توسط حرکت قهرمانانه سوپرمن امید دوباره‌ای پیدا کرده‌است با کمک واندر وومن دست به پیدا کردن قهرمانان تازه می‌زند تا دنیا را از حمله‌ای وحشتناک که در راه است نجات دهد.

9. I Love You, Daddy – بیست و هفتم آبان (17 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

16 سال پس از اکران اولین فیلم بلند نه چندان خوب خود، «لوئیس سی.کی.» (Louis C.K) بار دیگر وارد دنیای کارگردانی می‌شود. پیتر بردشاو منتقد بریتانیایی مجله The Guardian به فیلم 4 ستاره کامل داده است. او شوخی‌ها و ادای دین سی.کی. به وودی آلن را تحسین کرده است. «کلوئی گریس مورتز»، «جان ملکوویچ» و «چارلی دی» از دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلم راجع به تهیه‌کننده و نویسنده موفق تلویزیونی با بازی سی.کی. است که تلاش می‌کند مانع شکل‌گیری رابطه بین دختر 17 ساله‌اش (مورتز) و کارگردان 68 ساله هوس‌ران (ملکوویچ) شود.

10. Darkest Hour – یکم آذر (22 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

فیلم به کارگردانی «جو رایت» (Joe Wright) روایتی تاریخی از تلاش‌های وینستون چرچیل با بازی «گری اولدمن» (Gary Oldman) برای تشویق مردم به مبارزه علیه نازی‌ها است. این هفتمین فیلم بلند رایت است، فیلم قبلی او Pan که در سال 2015 اکران شد در گیشه شکست خورد و در نظر منتقدین نیز فیلمی با کاستی های زیاد بود. با این وجود بسیاری بر این باورند که Darkest Hour سبب می‌شود اولدمن برای دومین باز نامزد اسکار شود.

11. Coco – یکم آذر (22 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

از دیگر فیلم‌های پایانی سال می‌توان به انیمیشن Coco اشاره کرد. تازه‌ترین اثر کمپانی پیکسار داستان پسر بچه‌ای به نام میگل را روایت می‌کند که برای رسیدن به رویای خود همراه با سگش، دانته، وارد ماجراهایی عجیب می‌‌شود و با اجدادش دیدار می‌کند. «لی اونکریچ» (Lee Unkrich) کارگردان این انیمیشن، پیش‌تر کارگردانی و نویسندگی داستان اسباب بازی‌های 3 را برعهده داشته است. از صدا پیشه‌گان فیلم می‌توان به «آنتونی گونزالز»، «گائل گارسیا برنال» و «بنجامین برت» اشاره کرد.

12. Call Me by Your Name – سوم آذر (24 نوامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

Call Me by Your Name فیلمی که انتظار می‌رود در اسکار امسال خوش بدرخشد براساس کتابی با همین نام و به کارگردانی «لوکا گوآداگنینو» (Luca Guadagnino) است، کسی که فیلم‌های تحسین شده و منتقد پسندی مثل A Bigger Splash و I Am Love را در کارنامه خود دارد. «صوفیان استیونز» (Sufjan Stevens) موزیسین مطرح آمریکایی موسیقی فیلم را ساخته‌است. فیلم شرح دورانی از زندگی پسر 17 ساله‌ای است که با مهمان پدرش وارد رابطه‌ی عاطفی می‌شود. از بازیگران فیلم می‌توان «آرمی همر» (Armie Hammer) و «تیموتی چلمت» (Timothée Chalamet) را نام برد.

13. The Disaster Artist – دهم آذر (1 دسامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

در اواخر سال میلادی شاهد فیلمی به کارگردانی و بازیگری «جیمز فرانکو» (James Franco) خواهیم بود. فیلم بیوگرافی «گرگ سیسترو» (Greg Sistero) و «تامی ویسو» (Tommy Wiseau) بر اساس کتابی با همین نام نوشته‌ی سیسترو است. این دو در سال 2003 باهم فیلم The Room را درست کردند که به همشهری کین فیلم‌های بد معروف است. The Disaster Artist نیز نگاهی به زندگی این دو در هنگام ساخت این فیلم دارد. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان از «دیو فرانکو» (Dave Franco) و «ست روگن» (Seth Rogen) نام برد.

14. The Shape of Water – هفدهم آذر (8 دسامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

فیلم تازه‌ی «گیرمو دل تورو» (Guillermo del Toro)، داستان‌پرداز ماهر مکزیکی، در دوران جنگ سرد در آمریکا اتفاق می‌افتد و راجع به زنی ناشنوا با بازی سالی هاوکینز است که در یک آزمایشگاه سری دولتی به موجودی که در آن جا زندانی است دل می‌بندد. بسیاری از منتقدین این فیلم دل تورو را بهترین فیلم او از زمان Pan’s Labyrinth می‌دانند. هاوکینز که در نقشش خوش درخشیده یکی از شانس‌های اصلی برنده شدن جایزه‌ی اسکار است. داگ جونز، مایکل شنون و اکتاویا اسپنسر از دیگر بازیگران فیلم هستند. بازتاب بسیار خوب از فیلم در اکران خصوصی، آن را به یکی از فیلم‌های پایانی سال تبدیل می‌کند که بی‌شک ارزش دیدن دارد.

15. Star Wars: The Last Jedi – بیست و دوم آذر (13 دسامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

«رایان جانسون» (Rian Johnson) که پیش‌تر فیلم تحسین شده‌ی Looper را ساخته بود این بار عهده‌دار قسمت تازه‌ی جنگ ستارگان است. با اینکه در The Force Awakens تنها لحظه‌ای لوک اسکای‌واکر (مارک همیل) را دیدیم این بار می‌توان گفت انتظارها به پایان می‌رسد و طرفداران می‌توانند لوک اسکای‌واکر را به اندازه‌ی کافی ببینند. «دیزی ریدلی» در نقش ری، «جان بویگا» در نقش فین، «آدام درایور» در نقش کایلو رن و «کری فیشر» فقید در نقش پرنسس لیا در این فیلم حضور خواهند داشت. کری فیشر قبل از مرگش تمام صحنه‌های لازم را فیلمبرداری کرده بود. «بنیسیو دل تورو» (Benicio del Toro) نیز در فیلم تحت عنوان نقشی که هنوز نام آن مشخص نشده است (جانسون از آن به اسم دی‌جی یاد کرده) حضور خواهد داشت. در قسمت جدید جنگ ستارگان شاهد حضور افتخاری افراد شاخصی خواهیم بود، از تام هاردی گرفته تا صدای جوزف گوردن لوین و حتی پرنس ویلیام.

16. Jumanji: Welcome to the Jungle – بیست و نهم آذر (20 دسامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

قسمت دوم جومانجی که بسیاری با قسمت قبلی آن خاطره دارند به کارگردانی «جیک کسدن» (Jake Kasdan) که فیلم هایی مانند Bad Teacher و Orange County را در کارنامه خود دارد همراه با بازیگرانی مثل «دوین جانسون» (Dwayne Johnson)، «جک بلک» (Jack Black)، «کرن گیلن» (Karen Gillan)، «کوین هارت» (Kevin Hart) و «نیک جوناس» (Nick Jonas) در اواخر سال میلادی روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. در خلاصه‌ی فیلم آمده که 20 سال پس از اتفاقات فیلم اول، بازی جومانجی به شکل یک بازی ویدیویی در آمده که چهار نوجوان در زیرزمین مدرسه‌شان پیدایش می‌کنند و با بازی کردن آن به درون دنیای این بازی کشیده می‌شوند.

17. Pitch Perfect 3 – سی آذر (21 دسامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

پس از موفقیت دو فیلم قبلی، قسمت سوم این سری فیلم که گمان می‌رود آخرین قسمت آن باشد در بیست و یکم دسامبر اکران خواهد شد. بازیگران اصلی فیلم «Anna Kendrick» (آنا کندریک) و «Rebel Wilson» (ربل ویلسون) در نقش های قبلی خود به فیلم باز می‌گردند. در ابتدا قرار بود «Elizabeth Banks» (الیزابت بنکس) کارگردانی این اثر را برعهده بگیرد اما پس از مدتی اعلام شد بنکس از کارگردانی کناره گرفته است و «Trish Sie» (تریش سی) جایگزین وی شد. فیلم راجع به اعضای گروه بلا است که پس از فیلم دوم و برنده شدن قهرمانی جهان از یکدیگر جدا شده‌اند اما باری دیگر برای اجرای تور موسیقی به یکدیگر ملحق می‌شوند.

18. Downsizing – یکم دی (22 دسامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

فیلم تازه‌ی «الکساندر پین» (Alexander Payne) با بازی «مت دیمون» (Matt Damon)، «کریستن ویگ» (Kristen Wiig) و «کریستف والتز» (Christoph Waltz) ژانری علمی-تخیلی و مثل سایر فیلم‌های پین سبک کمدی-درام دارد که روایت زندگی زن و شوهری با بازی دیمون و ویگ در دنیایی است که دانشمندان نروژی در آن برای از بین بردن مشکل ازدیاد جمعیت راه حلی به وجود آوردند که آن 5 اینچی کردن آدم‌ها است. زوج داستان با دیدن اینکه چقدر دنیای مینیاتوری کم‌خرج‌تر است تصمیم می‌گیرند به آن بپیوندند که در این راه با ماجراهایی روبه‌ رو می‌شوند.

19. Molly’s Game – چهارم دی (25 دسامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

«آرون سورکین» (Aaron Sorkin) فیلمنامه‌نویس مشهور آمریکایی که در کارنامه‌ی هنری خود آثاری مثل A Few Good Men، Steve Jobs و The Social Network که برای آن اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کرده‌ دارد، این بار خودش دست به کارگردانی زذه است. اولین تجربه‌ی کارگردانی سورکین همراه با بازیگرانی مثل «جسیکا چستین» (Jessica Chastain) و «ادریس البا» (Idris Elba) بوده است. داستان فیلم زندگی مالی بلوم را به تصویر می‌کشد که پس از برگزاری بازی‌های پوکر برای ستاره‌های بزرگ سینما، ورزشکاران مشهور، سرمایه‌داران و مافیای روسیه توسط FBI دستگیر می‌شود. لازم به ذکر است که داستان فیلم براساس واقعیت است.

20. Phantom Thread – چهارم دی (25 دسامبر)

مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

Phantom Thread جدیدترین فیلم «پال توماس اندرسون» (Paul Thomas Anderson) است که دوست‌داران سینما بی‌صبرانه منتظر آن هستند. شاید بتوان گفت این فیلم مورد انتظارترین فیلم پایانی سال 2017 است. فیلم به نوعی خداحافظی «دنیل دی لوئیس» (Daniel Day Lewis) بازیگر گران‌قدر بریتانیایی از دنیای بازیگری خواهد بود. این فیلم داستان طراح لباس مشهوری است که در لندن پس از جنگ جهانی دوم همراه با خواهرش دنیای مد را در دست دارد اما زندگی او که همه‌ چیز در آن با دقت برنامه‌ریزی شده‌است با ورود عشق تغییر پیدا می‌کند. موسیقی فیلم توسط «جانی گرینوود» (Johnny Greenwood) گیتاریست و کیبوردیست گروه Radiohead ساخته شده‌است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مورد انتظارترین فیلم‌های ماه‌های پایانی سال 2017

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403