شرکت‌های مشترک با سرمایه‌گذارن خارجی در ارومیه تشکیل می‌شود


به گزارش شاتا، جعفرصادق اسکندری با اشاره به بازدید نماینده شورای اقتصادی آلمان از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مستقر در ارومیه، افزود: این شورا یک گروه سرمایه‌گذاری بزرگ در کشور آلمان است که در سفر دو روزه خود به استان، از...

شرکت‌های مشترک با سرمایه‌گذارن خارجی در ارومیه تشکیل می‌شود
به گزارش شاتا، جعفرصادق اسکندری با اشاره به بازدید نماینده شورای اقتصادی آلمان از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی مستقر در ارومیه، افزود: این شورا یک گروه سرمایه‌گذاری بزرگ در کشور آلمان است که در سفر دو روزه خود به استان، از واحدهای تولیدی بازدید کرد و از نزدیک با چگونگی فعالیت و وضعیت آن‌ها آشنا شدند.
وی تصریح کرد: 12 هزار واحد تولیدی زیر نظر این گروه سرمایه‌گذاری در آلمان مشغول فعالیت هستند و استاندار آذربایجان‌غربی برای انجام سرمایه‌گذاری‌های مشترک و تأمین قطعات و ماشین‌آلات استان، هماهنگی این سفر را انجام داده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: در این رابطه قرار است که شرکت‌های مشترک با سرمایه‌گذارن خارجی برای تأمین قطعات و تولید ماشین آلات تاسیس شود.
اسکندری با تأکید بر اینکه توسعه سرمایه‌گذاری‌های مشترک در راستای فعالیت‌های اقتصادی با طرف آلمانی مدنظر است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در برخی حوزه‌ها مانند صنایع غذایی، لبنیات، فولاد، ماشین‌سازی، قطعه‌سازی و ریخته‌گری این بازدید انجام گرفت تا همکاری‌های مشترک بین ایران و آلمان شکل بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !