برادران وارنر کمپین اسکار فیلم It را تایید کرد


برادران وارنر کمپین اسکار فیلم It را تایید کرد

کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros)، کمپین اسکار فیلم It را به امید اینکه این فیلم بتواند در اسکار عملکرد خوبی داتشته باشد، معرفی کرد. بعد از عملکرد فوق‌العاده فیلم It در باکس آفیس، برادران وارنر در حال آماده‌سازی یک کمپین اسکار برای این فیلم است. با این که انتظار می‌رفت فیلم عملکرد بسیار...

کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros)، کمپین اسکار فیلم It را به امید اینکه این فیلم بتواند در اسکار عملکرد خوبی داتشته باشد، معرفی کرد.

بعد از عملکرد فوق‌العاده فیلم It در باکس آفیس، برادران وارنر در حال آماده‌سازی یک کمپین اسکار برای این فیلم است. با این که انتظار می‌رفت فیلم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، این حجم از موفقیت فیلم بسیاری را شگفت‌‌زده کرد. It یکی از معدود فیلم‌های ترسناکی‌ست که توانست هم منتقدان هم تماشاگران را راضی کند و به سرعت تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک +13 سال شود.

به طور کلی 2017، به خاطر فیلم‌هایی مثل «برو بیرون» (Get Out)، «روز مرگ مبارک» (Happy Death Day) و «بازی جرالد» (Gerald’s Game)، سال خوبی برای فیلم‌های ترسناک بوده‌است. وحشت، ژانری نیست که شانس زیادی برای گرفتن جایزه در آکادمی ‌ها داشته باشد. در حالی که فیلم‌هایی مثل «سکوت بره‌ها» (The Silence Of The Lambs) و «جن گیر» (The Exorcist) توانسته‌اند چند پیروزی و نامزدی بزرگ را داشته باشند، بهترین چیزی که فیلم‌های ترسناک می‌توانند به آن امید داشته باشند، تقدیر شدن برای گریم یا جلوه‌های ویژه است.

استقبال زیاد از فیلم It اعتماد به نفسی به برادران وارنر داده است که اکنون کمپین اسکار برای این فیلم، ساخته‌اند. بخش بزرگی از موفقیت فیلم مربوط به بازیگران خوبش، از بچه‌های گروه بازنده‌ها تا خود «پنی وایز» (Pennywise) بوده‌ است. بسیاری از نقدها بر روی بازی عجیب «بیل اسکارسگارد» (Bill Skarsgard) به عنوان پنی وایز و «سوفی لیلیز» (Sophie Lillis) به عنوان «بورلی» (Beverly) بوده است. پس اگر فیلم بخواهد به خاطر بازیگرانش تقدیر شود، این دو بازیگر دلیل تقدیر خواهند بود. سخت است بگوییم IT به خاطر بهترین تصویر یا کارگردانی جایزه‌ای دریافت می‌کند چون همان‌‌طور که گفته شد، ژآنر وحشت کمتر در این زمینه‌ها شناخته می‌شود.

کمپانی برادران وارنر برای اجرای فیلم‌های دیگر امسالش مثل «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman)، «دانکرک» (Dunkirk) و «بلید رانر 2049» (Blade Runner 2049) هم کمپین اسکار راه‌اندازی کرده است.

اگر موفقیت IT می‌توانست در غالب نامزدی چند جایزه ادامه یابد، بسیار خوب بود. می‌توانست احترام بیشتری برای ژانر ترس به وجود آورد. به نظر می‌رسد ژانر ترس دوران خوبی را سپری می‌کند، امیدواریم این مسیر همین‌طور باقی بماند تا نشان دهد که داستان‌های خوب می‌توانند گاه گاه خون و جرات هم داشته باشند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
برادران وارنر کمپین اسکار فیلم It را تایید کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!