کوئنتین تارانتینو دنبال تهیه‌کننده جدید می‌گردد + احتمال حضور دیکاپریو در فیلم جدید او


کوئنتین تارانتینو دنبال تهیه‌کننده جدید می‌گردد + احتمال حضور دیکاپریو در فیلم جدید او

پس از اتفاقاتی که اخیرا برای «هاروی واینشتاین» (Harvey Weinstein) افتاد و پرونده‌های مرتبط با تعرض جنسی که علیه وی تشکیل شد، حال «کوئنتین تارانتینو» (Quentin Tarantino) برای فیلم جدیدش دنبال تهیه‌کننده دیگری می‌گردد. جدا کردن کوئنتین تارانتینو از هاروی واینشتاین به‌نظر غیر ممکن می‌رسد چرا که...

پس از اتفاقاتی که اخیرا برای «هاروی واینشتاین» (Harvey Weinstein) افتاد و پرونده‌های مرتبط با تعرض جنسی که علیه وی تشکیل شد، حال «کوئنتین تارانتینو» (Quentin Tarantino) برای فیلم جدیدش دنبال تهیه‌کننده دیگری می‌گردد.

جدا کردن کوئنتین تارانتینو از هاروی واینشتاین به‌نظر غیر ممکن می‌رسد چرا که در 25 سال اخیر تقریبا هر فیلمی که کوئنتین تارانتینو ساخته، به تهیه‌کنندگی Miramax و Weinstein Company بوده است. اما با توجه به پرونده‌هایی که اخیرا علیه هاروی واینشتاین تشکیل شد، جدایی بین کوئنتین تارانتینو و Weinstein Company به‌نظر اجتناب ناپذیر می‌رسید. امروز هم مشخص شد که کوئنتین تارانتینو فیلمنامه فیلم جدیدش را کامل کرده است و این فیلمنامه را برای پیدا کردن تهیه کننده به چندین استودیو جدید فرستاده تا جداییش از Weinstein Company را قطعی کند.

نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو که هنوز اسمی هم برایش مشخص نشده است، در دهه 60 و 70 میلادی رخ می‌دهد و قرار است قتل‌های زنجیره‌ای گروه «خانواده منسون» (Manson Family) را به تصویر بکشد. به گزارش Deadline، تارانتینو که تا پیش از این قصد داشت این فیلم را به تهیه‌کنندگی TWC بسازد، حال به دنبال تهیه‌کننده جدید می‌گردد و ظاهرا غیر از استودیو دیزنی، فیلمنامه جدید خود را برای اکثر استودیوهای بزرگ دیگر فرستاده است. اما خبر امیدوار کننده در رابطه با خود فیلم این است که ظاهرا کوئنتین تارانتینو بیشتر از اینکه قصد داشته باشد صرفا عضو اصلی و رهبر این گروه یعنی «چارلز منسون» (Charles Manson) را به تصویر بکشد، قرار است به تفکرات حاکم بر اعضای گروه بپردازد که این موضوع می‌تواند قصه فیلم جدید او را حتی از چیزی که الان هست هم جذاب‌تر کند. ضمن اینکه این موضوع ما را یاد فیلم فوق‌العاده «پست‌فطرت‌های لعنتی» (Inglorious Basterds) می‌اندازد چرا که در آن فیلم هم تمرکز اصلی روی شخص هیتلر نبود و او نقشی بسیار جزئی در فیلم داشت.

کوئنتین تارانتینو دنبال تهیه‌کننده جدید می‌گردد + احتمال حضور دیکاپریو در فیلم جدید او

اما درمورد بازیگران این فیلم هیچ خبر رسمی‌ای در دست نیست و همه چیز در حد شایعه است ولی تجربه ثابت کرده است که گاهی این شایعه‌ها کاملا درست از آب در می‌آیند. در رابطه با این فیلم گفته می‌شود که «لئوناردو دیکاپریو» (Leonardo DiCaprio) در حال گفت و گو برای بازی در آن است که البته مشخص نیست چه نقشی را برعهده خواهد داشت. غیر از دیکاپریو، گفته می‌شود «مارگوت رابی» (Margot Robbie) در نقش «شارون تیت» (Sharon Tate، بازیگری که به دست چارلز منسون به قتل رسید) و «برد پیت» (Brad Pitt) در نقش کاراگاه داستان، هم در فیلم حضور خواهند داشت. ضمن اینکه نیازی به گفتن نیست که به احتمال بالای 90 درصد، «ساموئل جکسون» (Samuel L. Jackson) هم در این فیلم حضور دارد! پیش از این شایعه شده بود که «جنیفر لاورنس» (Jennifer Lawrence) هم در فیلم حضور خواهد داشت ولی Deadline چیزی از حضور احتمالی این بازیگر نگفته است. احتمالا در چند هفته آینده اخبار رسمی از بازیگران این فیلم به گوش می‌رسد. تا آن زمان تنها کاری که ما می‌توانیم بکنیم این است که امیدوار باشیم حداقل حضور برد پیت و دیکاپریو در این فیلم قطعی شود. مطمئنا دیدن دیکاپریو در نقش چارلز منسون (هرچند احتمال اینکه دیکاپریو در فیلم بازی کند ولی نقش چارلز منسون را نداشته باشد هم زیاد است) و برد پیت در نقش کاراگاهی که به دنبال چارلز منسون است در فیلمی به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو می‌تواند جذابیت غیر قابل وصفی داشته باشد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کوئنتین تارانتینو دنبال تهیه‌کننده جدید می‌گردد + احتمال حضور دیکاپریو در فیلم جدید او

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکسی تلخ از آرمین زارعی که طرفدارانش را دلواپس کرد/ تصویر