تاریخ رسمی اکران فیلم سینمایی Creed 2 اعلام شد


تاریخ رسمی اکران فیلم سینمایی Creed 2 اعلام شد

فیلم سینمایی Creed 2 به کارگردانی «سیلوستر استالونه» (Sylvester Stallone) در تاریخ 21 نوامبر 2018 بر روی پرده‌ سینماهای آمریکا می‌رود. «مایکل جوردن» (Michael B. Jordan) ‌باز هم در قسمت دوم این فیلم به عنوان «آدونیس کرید» (Adonis Creed) ایفای نقش خواهد کرد. استالونه نیز در این قسمت از داستان...

فیلم سینمایی Creed 2 به کارگردانی «سیلوستر استالونه» (Sylvester Stallone) در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ بر روی پرده‌ سینماهای آمریکا می‌رود.

تاریخ رسمی اکران فیلم سینمایی Creed 2 اعلام شد

«مایکل جوردن» (Michael B. Jordan) ‌باز هم در قسمت دوم این فیلم به عنوان «آدونیس کرید» (Adonis Creed) ایفای نقش خواهد کرد. استالونه نیز در این قسمت از داستان نقش Italian Stallion، که مربی و استاد آدونیس است، را بازی می‌کند.

کارگردان فیلم اول Creed که نویسندگی آن را نیز بر عهده داشت، «رایان کوگلر» (Ryan Coogler) بود. او پروژه Creed را به این دلیل آغاز کرد چون پدرش از طرفداران پر و پا قرص مجموعه فیلم‌های Rocky بود و انتشار فیلم، بازخوردهای بسیار خوب و سود زیادی را به دنبال داشت (با وجود اینکه بودجه ساخت فیلم تنها ۳۵ میلیون دلار بود اما درآمد حاصل از فروش آن چیزی حدود ۱۷۳ میلیون دلار شد) که باعث شد تا تصمیم به ساخت قسمت دوم بگیرند. از آنجایی که کوگلر هنوز در حال همکاری با شرکت Marvel برای ساخت فیلم Black Panther است، خود استالونه تصمیم گرفت تا به عنوان کارگردان و نویسنده اصلی فیلم سینمایی Creed 2 دست به کار شود.

استالونه در چند ماه گذشته به تاریخ انتشار این فیلم اشاره کرده اما بالاخره MGM اخبار تاریخ پخش رسمی را اعلام کرد. Creed در سال ۲۰۱۵ حین تعطیلات روز شکرگزاری در آمریکا بر روی پرده‌ سینما رفت و فیلم سینمایی Creed 2 نیز سال دیگر قبل از همین تعطیلات اکران می‌شود.

داستان دقیق Creed 2 هنوز مشخص نیست اما استالونه گفته که موضوع درباره شخصیت «ایوان دراگو» (Ivan Drago) خواهد بود، بازیکن بوکس روسی که در مسابقه‌ای خشونت‌آمیز در سال ۱۹۸۵، در فیلم Rocky IV، «آپولو کرید»، پدر آدونیس را کشت.

«دالف لاندگرن» (Dolph Lundgren)، بازیگر نقش دراگو، مدتیست که سخت در حال تمرین برای این نقش است و پیش‌بینی می‌شود که فیلم سینمایی Creed 2 در مورد انتقام آدونیس برای قتل پدرش از دراگو باشد و در این فیلم بین دراگو و آدونیس مبارزه‌ای شدید صورت بگیرد.

تاریخ رسمی اکران فیلم سینمایی Creed 2 اعلام شد

پیش‌بینی می‌شود که روند داستان فیلم سینمایی Creed 2 نسبت به فیلم اول و در مقایسه با صحنه‌های خشن و خشک آن، کمی ملودراماتیک و احساسی باشد و این مسئله تنها به دلیل نوع کارگردانی خود استالونه است ولی ممکن است که او تصمیم به حفظ تِم اصلی فیلم Creed بگیرد و از روش‌های فیلم‌برداری خاص خود که در مجموعه Rocky شاهد آن‌ها بودیم، صرف نظر کند.

در هر حال به دلیل کارگردانی زیبای کوگلر برای تهیه فیلم اول Creed، طرفداران این مجموعه انتظارات بالایی از Creed 2 دارند که امیدواریم استالونه بتواند آن‌‌ها را برآورده کند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ رسمی اکران فیلم سینمایی Creed 2 اعلام شد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی