بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک اقتصاد نوین حدود 6  ماه است که بدون مدیرعامل اداره می‌شود. به گزارش بانک مردم، بانک اقتصادنوین که یکی از بانک‌های خوب و خوش‌نام کشور است و نام اولین بانک خصوصی بعد از انقلاب را یدک می‌کشد از اردیبهشت امسال بدون مدیرعامل است و با سرپرست اداره می‌شود. سهامداران این بانک که در زمینه بانکداری الکترونیکی فعالیت...

کد خبر : 77918 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۶
بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک! Print This Post بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک! Email This Post بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!

بانک اقتصاد نوین ۶ ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بانک اقتصاد نوین حدود ۶ ماه است که بدون مدیرعامل اداره می‌شود.

به گزارش بانک مردم، بانک اقتصادنوین که یکی از بانک‌های خوب و خوش‌نام کشور است و نام اولین بانک خصوصی بعد از انقلاب را یدک می‌کشد از اردیبهشت امسال بدون مدیرعامل است و با سرپرست اداره می‌شود.

سهامداران این بانک که در زمینه بانکداری الکترونیکی فعالیت بسیاری دارد و توانسته مشتری‌های خاص را جذب کند، در مهر سال گذشته ۵ عضو هیات‌مدیره بانک را تغییر داد و این هیات‌مدیره نیز علی اصغر سفری را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد.

سفری فقط ۷ ماه مدیرعامل اقتصاد نوین بود و در اردیبهشت ۱۳۹۶ اعلام شد که وی به بانک گردشگری رفته و به عنوان مدیرعامل این بانک خصوصی انتخاب شده است.

از آن زمان تا کنون نصرت‌الله روشن‌ضمیر سرپرست اقتصادنوین انتخاب شده اما بعد از ۶ ماه هنوز این بانک نتوانسته مدیرعاملی انتخاب کند.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که بانک اقتصاد نوین بدون مدیرعامل هم می‌تواند به کار خود ادامه دهد اما فعالان بانکی و دلسوزان اقتصادنوین می‌دانند وقتی یک بانک مدیرعامل نداشته باشد بسیاری از سیاست‌گذاری‌ها و کارهای اجرایی بر زمین می‌ماند و آن مدیرعامل باید هدایتگر برنامه‌های هیات‌مدیره باشد.

بانک اقتصاد نوین که از نظر سپرده‌گذارانش خوش‌نام است و خدمات به روز بانکی ارائه می‌دهد باید هر چه زودتر یک مدیرعامل در حد و اندازه‌های نام این بانک معرفی کند.

نصرت‌الله روشن ضمیر، سرپرست بانک اقتصادنوین کیست؟

بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!

در مهر ۱۳۹۵ اعلام شد که هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین بعد از ٣ سال با تغییراتی بنیادین مواجه شد و۵ کرسی مدیریتی این بانک به کلی جا به جا شدند.

سیامک دولتی و نصرت الله شهبازی(حقیقی های معرفی شده توسط توسعه صنایع بهشهر) و فرهاد عربلو، اصغر پور متین و نصرت الله روشن ضمیر (حقیقی های معرفی شده توسط مجموعه ساختمان ایران و گروه استراتوس) به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد ابراهیم منصور خاکی و مهران شرفی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این هیات‌مدیره ابتدا علی اصغر سفری را مدیرعامل بانک کرد اما سفری به بانک گردشگری که قبل از آن هم مدیرعاملش بود نقل مکان کرد. از اواخر اردیبهشت ماه نصرت‌الله روشن‌ضمیر که به نمایندگی از مجموعه ساختمان ایران و گروه استراتوس محسوب می‌شود به عنوان سرپرست انتخاب شد.

البته این انتخاب نیز برای سرپرستی دور از ذهن نبود چراکه بنیانگذار بانک اقتصاد نوین مالک استراتوس نیز است و صاحب معنوی اقتصاد نوین نیز محسوب می‌شود. در فضای مجازی اطلاعات زیادی از روشن‌ضمیر سرپرست فعلی بانک اقتصاد نوین در دسترس نیست اما وی بازنشسته بانک ملی است و سابقه عضوت در هیئت مدیره بانک های مختلف و مشاور و بازرس ویژه مدیر عامل بانک صادرات را در کارنامه دارد.

آخرین مطلبی که در سایت بانک اقتصاد نوین در مورد روشن‌ضمیر و اظهارات وی منتشر شده مربوط به اوایل مهر امسال است. روابط عمومی اقتصاد نوین نوشته: در گردهمایی سراسری خانواده بزرگ این بانک نصرت‌اله روشن ضمیر سرپرست و عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی ضمن تشریح برنامه‌های عملیاتی این بانک گفت: بانک اقتصادنوین ضمن رعایت قواعد حاکم بر نظام بانکی در راستای ارایه خدمات مورد نیاز مشتریان تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: بانک اقتصادنوین طی سال‌های اخیر با رصد محیط کسب و کار و شرایط اقتصادی کشور، شرایط فعلی نظام بانکی را پیش‌بینی نموده و ضمن تاکید بر راهبرد سود محوری همواره از ورود به فضای رقابتی ناسالم جهت ارائه نرخ‌های نامتعارف سود سپرده و سهم خواهی بی‌منطق از بازار سپرده‌ها خودداری کرده و بانکداری حرفه‌ای را دنبال نموده است.

روشن ضمیر اذعان داشت: در روزهای اخیر شاهد ثبات در نرخ سود سپرده‌ها هستیم که در این شرایط بانک اقتصادنوین از مزیت خوشنامی و ریسک پایین خود در جذب سپرده‌ها برای افزایش ضریب بهره‌وری اقدام خواهد کرد.

هیات‌مدیره اقتصاد نوین اگر نمی‌خواهند از میان خود مدیرعامل انتخاب کنند باید هرچه زودتر گزینه‌های دیگری را انتخاب کرده و به بانک مرکزی اعلام کنند.

این احتمال بانک مرکزی برای انتخاب مدیرعامل بانک‌ها و تایید صلاحیت آنها بسیار سختگیر شده و به درستی اعتقاد دارد که باید نظارت در مدیریت بانک‌ها انجام شود.

بانک اقتصاد نوین ۶ ماه بدون مدیرعامل بوده و این نشانه خوبی برای بانک نیست چراکه قطعا بدون مدیرعامل سرعت اقتصاد نوین برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و رسیدن به اهداف بانک مانند رعایت استانداردهای بین‌المللی بانکی و ایجاد ارتباط‌های بین‌المللی بسیار کند می‌شود و سهامداران این را از چشم سایر مدیران می‌بینند.

بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!بانک اقتصاد نوین 6 ماه روی هوا!/ اقتصاد نوین اعتبار دارد اما مدیرعامل ندارد/ هشدار به مدیران بانک!
83 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه