بررسی برنامه Duolingo دولینگو برای آموزش زبان های خارجی + لینک دانلود


برنامه Duolingo دولینگو یکی از اپلیکیشن های کاربردی و جامع در حوزه آموزش زبان های خارجی است که امکان یادگیری زبان هایی نظیر انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و غیره را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Duolingo دولینگو پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ما باشید. اپلیکیشن Duolingo...

برنامه Duolingo دولینگو یکی از اپلیکیشن های کاربردی و جامع در حوزه آموزش زبان های خارجی است که امکان یادگیری زبان هایی نظیر انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و غیره را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Duolingo دولینگو پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ما باشید.

اپلیکیشن Duolingo دولینگو چیست؟

امروزه یادگیری زبان های خارجی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. از مزایای یادگیری زبان های خارجی می‌توان به برقراری ارتباط با افراد سایر جوامع اشاره کرد. اگر شما هم قصد دارید تا به یادگیری زبان های خارجی بپردازید، با این وجود زمان کافی برای شرکت در کلاس ها را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Duolingo دولینگو استفاده کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، اسپانیای، ایتالیایی و بسیاری دیگر را به شما آموزش خواهد داد. اپلیکیشن دولینگو Duolingo از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و ویندوز فون می‌شود و به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و استفاده است.

معرفی برنامه Duolingo دولینگو

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، برنامه Duolingo دولینگو یک اپلیکیشن آموزش زبان های خارجی است. برنامه مذکور شامل زبان های مختلفی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به زبان اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و غیره اشاره کرد. پس از اجرای برنامه مذکور از شما خواسته می‌شود تا زبان مورد نظر خود را جهت یادگیری انتخاب کنید. پس از انتخاب زبان مورد نظر، در صورت آشنایی با آن زبان می‌توانید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و یا از سطح مقدماتی به یادگیری زبان بپردازید.

بررسی برنامه Duolingo دولینگو برای آموزش زبان های خارجی + لینک دانلود

برنامه دولینگو Duolingo شامل دوره های آموزشی مختلفی می‌شود و لغات زبان مورد نظر را در دسته بندی های مختلفی از جمله حیوانات، غذا، لباس و غیره به شما آموزش داده خواهند شد. توجه داشته باشید که با تکمیل هر یک از دوره های آموزشی، امکان دسترسی به دوره بعدی فراهم می‌آید. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید لغات و واژه ها را همراه با تصاویر آن‌ها یاد بگیرید. از فعالیت های هر دوره آموزشی می‌توان به ترجمه و یا تلفظ لغات اشاره کرد.

مطلب مرتبط: یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ های انگلیسی!

بررسی برنامه Duolingo دولینگو برای آموزش زبان های خارجی + لینک دانلود

از دیگر قابلیت های کاربردی برنامه Duolingo دولینگو می‌توان به آموزش زبان در قالب بازی اشاره کرد. در ابتدای بازی به شما سه قلب تعلق خواهد گرفت و از شما سوالاتی نظیر ترجمه لغات پرسیده خواهد شد. در صورت پاسخ اشتباه به هر یک از سوالات، یک قلب از دست خواهید داد. با شرکت در این بازی و تکرار و تمرین، لغات در حافظه بلند مدت شما ثبت می‌شوند.

بررسی برنامه Duolingo دولینگو برای آموزش زبان های خارجی + لینک دانلود

در صورتی که قصد دارید به صورت همزمان چندین زبان را بیاموزید، آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کرده سپس گزینه Add a Course را انتخاب نمایید. بدین ترتیب می‌توانید زبان مورد نظر خود را به برنامه اضافه کنید و از طریق این منو به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بررسی برنامه Duolingo دولینگو برای آموزش زبان های خارجی + لینک دانلود

نقاط قوت:

امکان یادگیری زبان های مختلف

آموزش تصویری لغات

رایگان بودن

آموزش زبان در قالب بازی

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از کافه بازار

دانلود از اپ استور اپل

همچنین بخوانید:

آموزش تصویری ترجمه اپلیکیشن اندروید بصورت خودکار و به هر زبانی

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت مالیاتی جدید برای کسبه