ثبت نام یک هزار و 338 واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب


به گزارش شاتا، بهروز اسودی در هشتاد و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر، افزود: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات فقط تا 15 آبان ماه فرصت ثبت نام در سامانه بهین یاب را دارند. وی همچنین...

ثبت نام یک هزار و 338 واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب
به گزارش شاتا، بهروز اسودی در هشتاد و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر، افزود: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات فقط تا 15 آبان ماه فرصت ثبت نام در سامانه بهین یاب را دارند.
وی همچنین تصریح کرد: تا کنون پرونده 791 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 5 هزار و یکصد میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است که 255 واحد مربوط به بخش صنعت و 536 واحد مربوط به بخش کشاورزی است.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه بانک‌ها باید در عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به واحدها شتاب کنند ابراز کرد: امسال 62 واحد تولیدی به ارزش 285 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از بانک‌ها دریافت کرده اند.
بهروز اسودی خاطر نشان کرد: در این نشست درخواست 56 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند مورد بررسی قرار بگیرند که از این تعداد 41 طرح به ارزش 150 میلیارد ریال از بخش کشاورزی و 15 طرح به ارزش 336 میلیارد ریال از بخش صنعت می باشد که با معرفی به بانک‌ها و پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال 278 نفر فراهم می شود.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به دیگر دستور کار این کارگروه گفت: در این جلسه همچنین مشکلات و موانع بانکی، مالیات، تامین اجتماعی و زیربنایی چهار واحد تولیدی روناس کاشی، تیراژه رنگ پارس ، لبنیات دهکده و فولاد کویر بررسی شد.
بهروز اسودی تصریح کرد: در هشتاد و یک جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 468 واحد تولیدی استان بررسی شده است که در جهت رفع موانع ، 1157 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است و 57 درصد مصوبات نیز اجرایی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !