پاسخگویی و شفاف سازی عملکرد در بانک ملی/عضو هیات مدیره بانک، تلفنی به سوالات مردم پاسخ می دهد
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در ارتباط مستقیم تلفنی به سوالات مشتریان و مخاطبان بانک پاسخ خواهد داد. به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی به همراه روسای ادارات انفورماتیک بانک با حضور در محل مرکز ارتباط مردمی بانک، به سوالات مرتبط با حوزه کاری...
کد خبر : 77477
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶
Print This Post
Email This Post
پاسخگویی و شفاف سازی عملکرد در بانک ملی/عضو هیات مدیره بانک، تلفنی به سوالات مردم پاسخ می دهد
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در ارتباط مستقیم تلفنی به سوالات مشتریان و مخاطبان بانک پاسخ خواهد داد.
به گزارش بانک مردم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی به همراه روسای ادارات انفورماتیک بانک با حضور در محل مرکز ارتباط مردمی بانک، به سوالات مرتبط با حوزه کاری خود پاسخ می دهد.
مشتریان، کاربران و همه کسانی که در حوزه کارت های بانکی، اپلیکیشن ها، خودپردازها، کارت خوان ها و سایر امور مرتبط با فناوری اطلاعات بانک ملی ایران سوالاتی در ذهن دارند، می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه اول آبان ماه با شماره تلفن ۶۴۱۴۰-۰۲۱ تماس بگیرند.
26 views