با اپلیکیشن مانکن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام برسید + لینک دانلود


اپلیکیشن مانکن با اندازه گیری شاخص های تناسب اندام و سلامت به شما در رسیدن به وزن ایده آلتان کمک خواهد کرد. بنابراین این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی که قصد دارند با روش اصولی به وزن ایده آل خود برسند، کاربردی خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه مانکن پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ما همراه...

اپلیکیشن مانکن با اندازه گیری شاخص های تناسب اندام و سلامت به شما در رسیدن به وزن ایده آلتان کمک خواهد کرد. بنابراین این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی که قصد دارند با روش اصولی به وزن ایده آل خود برسند، کاربردی خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه مانکن پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن مانکن

دستیابی به وزن ایده آل و رسیدن به تناسب اندام از دغدغه های بسیاری از افراد به حساب می‌آید. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا با نصب اپلیکیشن مانکن با روش صحیح و اصولی به وزن ایده آل خود برسید. اپلیکیشن مذکور قابلیت های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان مدیریت کالری مصرفی روزانه با استفاده از کالری شمار اشاره کرد. علاوه بر آن شما می‌توانید در این برنامه هدفی برای خود تعیین کنید و در یک مدت زمان مشخص به وزن ایده آلتان برسید. اپلیکیشن مانکن تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. با این وجود این اپلیکیشن شامل پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌شود.

معرفی برنامه مانکن

برنامه مانکن یکی از اپلیکیشن های کاربردی در حوزه تناسب اندام است که شامل قابلیت ها و کاربردهای متعددی می‌شود. پس از نصب و اجرای برنامه مذکور بر روی گوشی خود نیاز است تا جهت ورود به برنامه و استفاده از قابلیت های آن، نسبت به ایجاد حساب کاربردی و ثبت نام اقدام نمایید. در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود تا اطلاعاتی نظیر جنسیت، وزن، قد و غیره را مشخص کتید.

با اپلیکیشن مانکن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام برسید + لینک دانلود

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه مانکن مربوط به هدف گذاری می‌شود. شما می‌توانید وزن ایده آل خود را از بین ۴ پیشنهاد این برنامه انتخاب کرده و یا وزن دلخواه خود را وارد کنید. بدین ترتیب قادر به کاهش و یا افزایش وزن در مراحل مختلف خواهید بود.

با اپلیکیشن مانکن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام برسید + لینک دانلود

برنامه مانکن شامل کالری شمار هم می‌شود. با وارد کردن کالری مصرفی و سوزانده شده روزانه خود قادر به مدیریت آن خواهید بود. برای وارد کردن کالری مصرفی می‌توانید به جستجو غذای مورد نظر خود پرداخته و یا با مراجعه به بخش دسته بندی غذای خود را انتخاب کنید. در صورتی که غذای مورد نظر شما در لیست این برنامه وجود نداشته باشید، می‌توانید با مراجعه بخش آشپزخانه من نسبت به وارد کردن غذای جدید اقدام کنید.

با اپلیکیشن مانکن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام برسید + لینک دانلود

برنامه مانکن شامل بخشی تحت عنوان گام شمار می‌شود. با فعال سازی این قابلیت قادر به محاسبه تعداد قدم های خود در طول روز خواهید بود. برنامه مذکور از یک ویجت اختصاصی هم بهره می‌برد که با قرار دادن آن بر روی صفحه اصلی دستگاه خود می‌توانید به راحتی به کالری شمار این برنامه دسترسی داشته باشید.

مطلب مرتبط: خطر دیابت در نوجوانان با اندام نامتناسب سه برابر است!

با اپلیکیشن مانکن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام برسید + لینک دانلود

از دیگر قابلیت های کاربرد ارائه شده توسط برنامه مانکن می‌توان به امکان شرکت در چالش های گروهی اشاره کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید در چالش کاهش یک کیلو وزن در یک هفته شرکت کرده و با سایر کاربران این برنامه رقابت کنید. برنامه مذکور تمرینات ورزشی متنوعی را هم به کاربران خود ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که به منظور دسترسی به برخی از بخش های برنامه مانکن نظیر شرکت در چالش ها و یا دریافت تمرینات ورزشی نیاز به پرداخت هزینه و خرید سکه خواهید داشت.

با اپلیکیشن مانکن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام برسید + لینک دانلود

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه مانکن نمایان خواهد شد که از طریق این منو به بسیاری از امکانات برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال از طریق این منو می‌توانید به محاسبه گرهای سلامتی نظیر آنالیز وزن، محاسبه شاخص توده بندی، نوع استخوان بندی و غیره دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر امکان دسترسی و مطالعه جدیدترین مقالات در رابطه با تناسب اندام، زیبایی و مد و پوشاک از طریق منو فراهم آمده است.

با اپلیکیشن مانکن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام برسید + لینک دانلود

از دیگر بخش های کاربردی برنامه مانکن می‌توان به بخش کتابخانه اشاره کرد. در این بخش به خواص، طبع و مواد مغذی میوه، سبزیجات و انواع گیاهان دارویی دسترسی خواهید داشت. اگر به دنبال گیاه خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین به جستجوی آن بپردازید. با انتخاب هر یک از میوه ها و یا گیاهان قادر به افزودن آن به لیست نشان شده ها و به اشتراک گذاری اطلاعات آن‌ها از طریق سایر اپلیکیشن خواهید بود. در نهایت با لمس آیکون به شکل ستاره به ۱۰ میوه برتر در زمینه های مختلفی از جمله انرژی، قند، فیبر و غیره دسترسی خواهید داشت.

با اپلیکیشن مانکن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام برسید + لینک دانلود

نقاط قوت:

کالری شمار

امکان تعیین هدف برای رسیدن به وزن ایده آل

گام شمار

امکان شرکت در چالش های گروهی

ارائه تمرینات ورزشی

ارائه ویجت کالری شمار

آشنایی با خواص میوه، سبزیجات و گیاهان دارویی

نقاط ضعف:

عدم امکان دسترسی رایگان به برخی از قابلیت های این برنامه

دانلود از کافه بازار

همچنین بخوانید:

با این ۹ برنامه بدنسازی اندروید مربی خود شوید

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟