دومین تریلر رسمی فیلم کمدی جنایی سوبربیکان با بازی مت دیمون | فیلم


دومین تریلر رسمی فیلم کمدی جنایی سوبربیکان با بازی مت دیمون | فیلم

...

اولین تصاویر فیلم Suburbicon (سوبربیکان) به تولیدی سخت با بازی مت دیمون فوق العاده عصبانی اشاره دارد. این فیلم که توسط جورج کلونی کارگردانی می شود، فیلمی جنایی کمدی است که بر اساس فیلمنامه ای اصیل به قلم برادران کوئن می باشد.

فیلم سوبربیکان بازیگران درجه یکی را به همراه خواهد داشت که در یک محیط بیشتر داخلی از مناقشات بالقوه ناله می کنند. این فیلم احتمالا برای اکران در پاییز سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. در زمان نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی جزییات بسیار کمی از آن منتشر شده ولی تا زمانی که تریلر فیلم منتشر شود، می توانید اولین تصاویر منتشر شده از فیلم و با حضور مت دیمون را در زیر مشاهده کنید.

پارامونت پیکچرز دو تصویر از فیلم سوبربیکان با حضور مت دیمون منتشر کرده است که در این فیلم، دیمون نقش یک پدر و شوهر را به نام گاردنر لاج به خوبی به تصویر می کشد. علاوه بر این، خلاصه ای رسمی از فیلم نیز منتشر شده که به شرح زیر می باشد:

“سوبربیکان یک جامعه شاد و صلح آمیز با خانه هایی مقرون به صرفه و چمن های آراسته می باشد …جایی مناسب برای کنار هم بودن یک خانواده و در سال ۱۹۵۹ خانواده لاج نیز در حال انجام همین کار می باشد. ولی سطح آرام و بی جنش یک واقعیت آشفته کننده را می پوشاند چنانچه شوهر و پدر گاردنر لاج باید در زیر پوسته تاریک شهر از خیانت، فریب و خشونت عبور کند. این داستانی از افراد بسیار ناقص می باشد که انتخاب های بسیار بدی انجام می دهند.”

(۵)


5
بازدیدها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی