53 کیلومتر از حوزه استحفاظی راه‌های استان مرکزی روکش آسفالت شد


رئیس نگهداری راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: روکش آسفالت 53 کیلومتر از حوزه استحفاظی راه‌های استان انجام شد.

۵۳ کیلومتر از حوزه استحفاظی راه‌های استان مرکزی روکش آسفالت شد

سرویس استان ها - رئیس نگهداری راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: روکش آسفالت ۵۳ کیلومتر از حوزه استحفاظی راه‌های استان انجام شد.

به گزارش فانوس، روح‌الله نصراللهی با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور ارتقاء ایمنی راه‌های استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به منظور ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی استان 53 کیلومتر از این محورها ‏روکش آسفالت شدند‎.

وی افزود: پنج کیلومتر روکش آسفالت در محور شازند ـ ازنا ـ خمین در حوزه شازند و خمین اجرا و 2.2 کیلومتر روکش آسفالت در دستور کار این اداره قرار دارد، 8 کیلومتر ماسه آسفالت و روکش هم در محور تفرش ـ نوبران انجام شده است.

رئیس نگهداری راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اجرای 9.2 کیلومتر روکش آسفالت در حوزه فراهان و تفرش و 3 کیلومتر در حوزه دلیجان را از دیگر عملیات اجرایی این 6 ماهه دانست و با اشاره به اجرای ماسه آسفالت و روکش در محور آبگرم محلات به طول 3 کیلومتر در حوزه محلات گفت: در مجموع در 56.5 کیلومتر از حوزه استحفاظی راه‌های استان هم عملیات ماسه آسفالت انجام شده است.

نصراللهی تصریح کرد: عملیات ماسه آسفالت در محور اراک ـ فرمهین ـ تفرش به طول 9.2 کیلومتر و اجرای عملیات ماسه آسفالت به طول 2.3 کیلومتر از سمت کمیجان به سمت خنجین و همچنین اجرای ماسه آسفالت و روکش محور فراهان ـ خنجین ـ همدان به طول 4 کیلومتر درحوزه کمیجان و فراهان انجام شده است.

وی بیان کرد: استان مرکزی بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را دارد که سبب از بین رفتن آسفالت می‌شود، اجرای 3.5 کیلومتر عملیات ماسه آسفالت در محور دلیجان ـ نراق ـ مشهد اردهال، اجرای 9 کیلومتر عملیات ماسه آسفالت محور خنداب ـ میلاجرد و اجرای 5 کیلومتر ماسه آسفالت و روکش محور کمیجان ـ قهاوند طی این مدت با هدف پیشگیری از خراب شدن آسفالت انجام شده است.

رئیس نگهداری راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه بالغ بر 91 هزار و 600 مترمربع راه‌های استان لکه‌گیری شده است گفت: زمستان سرد و تابستان نسبتاً گرم سبب تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت می‌شود که به منظور برطرف کردن این مشکل همه ساله اقداماتی از جمله روکش آسفالت و لکه گیری انجام می‌شود تا با بهبود وضعیت راه ها و نگهداری مناسب آنها از خرابی بیشتر جلوگیری شود.

نصراللهی عنوان کرد: طی این مدت بالغ بر چهار هزار و 200 متر عملیات درزگیری و 2.3 کیلومتر عملیات بهسازی در حوزه راه‌های استان انجام شده ، همچنین عملیات لکه‌گیری به صورت امانی با آسفالت گرم بالغ بر 6200 تن و آسفالت سرد بالغ 1550 تن برای نگهداری راه‌ها توسط ادارات تابعه انجام شده است.

وی اضافه کرد: لکه گیری آسفالت بالغ بر 22 هزار مترمربع در محور اراک-سه راهی توره-زالیان، روکش آسفالت در کل محور به طول 5 کیلومتر در حوزه شازند و لکه گیری محور اراک-سلفچگان بالغ بر 18 هزار مترمربع در طول 60 کیلومتری محور در حوزه اراک، لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور قدیم ساوه-تهران، لکه گیری و روکش آسفالت در محور آوه-سلفچگان در حوزه ساوه از جمله عملیات لکه‌گیری در نیمه نخست امسال است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی