برندون هارتلی، پاسخ قطعی تورو روسو


فرمول یک ایران: تورو روسو تائید کرد که برندون هارتلی در گرندپری آمریکا جایگزین پیر گسلی خواهد شد. این راننده‌ی نیوزلندی، که آخرین بار در سال 2009 برای تیم تورو روسو در یک جلسه‌ی تست شرکت کرده بود، اولین مسابقه‌ی فرمول یک خودش را کنار دنیل کویات آغاز خواهد کرد. راننده‌ی تیم پورشه در مسابقات WEC که این هفته در پیست فوجی برای...

فرمول یک ایران: تورو روسو تائید کرد که برندون هارتلی در گرندپری آمریکا جایگزین پیر گسلی خواهد شد.

این راننده‌ی نیوزلندی، که آخرین بار در سال 2009 برای تیم تورو روسو در یک جلسه‌ی تست شرکت کرده بود، اولین مسابقه‌ی فرمول یک خودش را کنار دنیل کویات آغاز خواهد کرد.

راننده‌ی تیم پورشه در مسابقات WEC که این هفته در پیست فوجی برای قهرمانی فصل می‌جنگند بعد از انتشار این خبر گفت:

احساس فوق‌العاده‌ای دارم. این فرصت یک سورپرایز بزرگ برایم بود. هیچ وقت از رویاپردازی درباره‌ی رسیدن به فرمول یک دست نکشیدم.

از سال‌هایی که در تورو روسو و ردبول، راننده‌ی رزرو بودم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. سال‌های سختی که پشت سر گذاشته‌ام، مرا مصمم‌تر و قوی‌تر کرده است.

می‌خواهم از ردبول برای این که این رویا را به حقیقت رساند تشکر کنم. همچنین از پورشه که به من اجازه دادند در کنار رقابت WEC در فرمول یک هم شرکت کنم.

برندون هارتلی، پاسخ قطعی تورو روسوبرندون هارتلی، پاسخ قطعی تورو روسو

برندون هارتلی، مسابقات WEC

آستین پیستی است که از رانندگی در آن لذت می‌برم. اخیرا در آنجا مسابقه داده‌ام.

سعی می‌کنم انتظاراتم را خیلی بالا نبرم اما برای این مسابقه آماده‌ام.

بعد از این که کارلوس ساینز تورو روسو را ترک کرد و به تیم رنو رفت و از سویی دیگر، هوندا هم تصمیم گرفت که پیر گسلی را برای کسب قهرمانی فصل مسابقات سوپرفرمولا به ژاپن بفرستد، این فرصت برای برندون هارتلی مهیا شد.

فرانتس تاست، مدیر تیم تورو روسو در این باره گفت:

برندون هارتلی از مدت‌ها پیش، عضو خانواده‌ی ردبول بوده است. در سطوح مختلف برای ما رانندگی کرده و حتی راننده‌ی آزمایشی و رزرو ردبول و تیم ما هم بود.

او در آستین برای ما رانندگی خواهد کرد. برندون به عنوان مدافع عنوانی قهرمانی لمانز 24ساعته و پیشتاز فعلی جدول LMP1 به تیم ما ملحق شد. او قهرمانی همین کلاس را در سال 2015 به دست آورده بود.

از اینکه برندون به جمع ما برگشته است، بسیار خوشحالیم. در این سال‌ها تجربیات فراوانی کسب کرده و ما مطمئنیم که یک نتیجه‌ی عالی را برای ما خواهد گرفت.

پیر گسلی بعد از گرندپری آمریکا به تورو روسو باز خواهد گشت اما حضور دنیل کویات هنوز در هاله‌ای از ابهام است. با توجه به اینکه هیچ برخوردی در تقویم مسابقات استقامت و فرمول یک تا پایان فصل 2017 وجود ندارد، هارتلی یکی از گزینه‌های این تیم برای سه گرندپری پایانی فصل خواهد بود.

جالب است بدانید که آخرین راننده‌ی نیوزلندی فرمول یک، مایک تاکول بود که در فصل 1984 به رقابت پرداخت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403