تقدیر از قائم مقام وزیر در امور تولید به عنوان برگزیده جشنواره شهید رجایی


به گزارش شاتا، دکتر رحمانی به دلیل اجرای طرح رونق تولید و تلاش برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در این جشنواره برگزیده شد. گفتنی است ، معاونت آموزش پژوهش و فناوری ، مرکز نوسازی و تحول اداری ، ‌اداره کل ارزیابی عملکرد و...

تقدیر از قائم مقام وزیر در امور تولید به عنوان برگزیده جشنواره شهید رجایی
به گزارش شاتا، دکتر رحمانی به دلیل اجرای طرح رونق تولید و تلاش برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در این جشنواره برگزیده شد.
گفتنی است ، معاونت آموزش پژوهش و فناوری ، مرکز نوسازی و تحول اداری ، ‌اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و اداره کل پشتیبانی و اداره کل منابع انسانی و رفاه ، دفتر هماهنگی هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری و صندوق ضمانت صادرات ایران 14 دستگاه برتری بودند که با ارزیابی در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند و لوح تقدیر خود را از وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت دریافت کردند.
شایان ذکر است که صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک با کسب بیشترین امتیاز دستگاه برتر شناخته و شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران حائز تقدیر شناخته شد.
از میان سازمانهای صنعت ،‌معدن و تجارت استانی سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت کرمانشاه ، خراسان جنوبی و زنجان دستگاه برتر شناخته شده و سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان یزد نیز که در رشد عملکردی نسبت به سال قبل بیشترین امتیاز را داشته تقدیر شد.
گفتنی است دستگاههای برتر تقدیر شده در میان دستگاه‌های اجرایی وابسته و سازمانهای مستقل وزارت صنعت،معدن و تجارت و بر اساس ارزیابی در شاخصهای عمومی و اختصاصی مرتبط با تعیین سازمانهای برتر در قالب جشنواره شهید رجایی سال 1396 توسط مراجع ذیربط مشخص و تقدیر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ریخت و قیافه سحر قریشی در خیابانهای نیویورک آمریکا