معرفی و آموزش کار با برنامه تخفیفان Takhfifan + لینک دانلود


برنامه تخفیفان Takhfifan شما را از خدمات و محصولاتی که دارای تخفیف هستند، مطلع می‌سازد. بنابراین شما می‌توانید توسط این برنامه خدمات و یا کالای مورد نظر خود را با بهترین تخفیف خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه تخفیفان Takhfifan پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ماهمراه باشید. اپلیکیشن...

برنامه تخفیفان Takhfifan شما را از خدمات و محصولاتی که دارای تخفیف هستند، مطلع می‌سازد. بنابراین شما می‌توانید توسط این برنامه خدمات و یا کالای مورد نظر خود را با بهترین تخفیف خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه تخفیفان Takhfifan پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با ماهمراه باشید.

اپلیکیشن تخفیفان Takhfifan با ارائه تخفیف های متنوع این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند بهترین محصولات و خدمات را با قیمت مطاکمتری خریداری کنند. شما می‌توانید توسط اپلیکیشن مذکور از تخفیف های ۳۰ تا ۹۰ درصدی مراکز تفریحی شهر خود مطلع شوید و یا نسبت به خرید کالاهای با کیفیت نظیر پوشاک، لوازم خانگی و دیجیتال با قیمت مناسب اقدام نمایید. اپلیکیشن Takhfifan تخفیفان به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است.

معرفی برنامه تخفیفان Takhfifan

برنامه تخفیفان Takhfifan بهترین خدمات و محصولات را با بیشترین تخفیف به کاربران خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر خدمات ارائه شده توسط این برنامه در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان و غیره قابل استفاده هستند. از این رو پس از نصب و اجرای برنامه مذکور از شما خواسته می‌شود تا شهر خود را جهت نمایش تخفیف های آن شهر انتخاب نمایید. پس از انتخاب شهر و ورود به محیط اصلی برنامه می‌توانید به آخرین و محبوب ترین تخفیف ها در دو دسته بندی جداگانه دسترسی داشته باشید.

معرفی و آموزش کار با برنامه تخفیفان Takhfifan + لینک دانلود

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه تخفیفان Takhfifan مربوط به نمایش تخفیف های نزدیک کاربر می‌شود. به منظور استفاده از این قابلیت نیاز است تا ابتدا موقعیت یاب دستگاه خود را روشن کنید. سپس با انتخاب گزینه تخفیفان های نزدیک من، می‌توانید خدمات و محصولات تخفیف خورده‌ای را که در فاصله یک تا ده کیلومتری موقعیت مکانی شما قرار دارند، مشاهده کنید.

برنامه Takhfifan تخفیفان از قابلیت کاربردی جستجو هم بهره می‌برد. بنابراین اگر به دنبال خدمات و یا محصول خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین در صفحه اصلی برنامه به جستجو محصولات و خدمات مورد نظر خود بپردازید.

معرفی و آموزش کار با برنامه تخفیفان Takhfifan + لینک دانلود

توجه داشته باشید که به منظور استفاده از خدمات و قابلیت های ارائه شده توسط برنامه تخفیفان Takhfifan نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. بدین منظور ابتدا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و از منوی نمایان شده گزینه عضویت را انتخاب نمایید.

معرفی و آموزش کار با برنامه تخفیفان Takhfifan + لینک دانلود

هر کدام از محصولات و خدمات ارائه شده در برنامه تخفیفان Takhfifan در دسته بندی های مختلفی از جمله رستوران و کافی شاپ، تفریحی و ورزشی، سلامتی و پزشکی و غیره قابل دسترسی هستند. به منظور انتخاب دسته بندی مورد نظر خود به منوی برنامه مراجعه کنید. پس از انتخاب دسته بندی می‌توانید نحوه نمایش محصولات و خدمات را بر اساس فاصله، محبوبیت و یا تاریخ انقضا تغییر دهید.

معرفی و آموزش کار با برنامه تخفیفان Takhfifan + لینک دانلود

با انتخاب هر یک از محصولات و یا خدمات به تصاویر آن دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که محصولات و خدمات ارائه شده توسط برنامه تخفیفان Takhfifan در یک مدت زمان مشخصی قابل خریداری هستند و شما می‌توانید زمان باقیمانده برای خرید، درصد تخفیف و تعداد تخفیفان های فروخته شده را مشاهده کنید. همچنین ویژگی ها و شرایط استفاده از تخفیفان مورد نظر هم قابل مشاهده خواهد بود. برنامه مذکور امکان به اشتراک گذاری، افزودن تخفیفان به لیست نشان شده ها و ثبت نظر را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

معرفی و آموزش کار با برنامه تخفیفان Takhfifan + لینک دانلود

پس از انتخاب محصول و یا خدمات مورد نظر خود می‌توانید با لمس گزینه خرید، آن را به سبد خرید بیفزایید و هزینه سفارش را به صورت اینترنتی، کارت به کارت و یا از طریق اعتبار خود پرداخت نمایید.

نقاط قوت:

دسته بندی محصولات و خدمات

قابلیت جستجو

امکان ثبت نظر و مشاهده نظرات سایر کاربران

امکان به اشتراک گذاری و افزودن محصول به لیست نشان شده ها

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

دانلود از گوگل پلی استور

دانلو از اپ استور اپل

دانلود از کافه بازار

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا