لیست نمرات بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد


لیست نمرات بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

بازی Middle-earth: Shadow of War یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری است و حالا منتقدان شروع به بررسی بازی کرده‌اند. Middle-earth: Shadow of War دنباله‌ای برای عنوان موفق Middle-earth: Shadow of Mordor است که در سال 2014 منتشر شده بود. Shadow of Mordor دارای ویژگی‌ها و گیم‌پلی بسیار خاصی...

بازی Middle-earth: Shadow of War یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری است و حالا منتقدان شروع به بررسی بازی کرده‌اند.

Middle-earth: Shadow of War دنباله‌ای برای عنوان موفق Middle-earth: Shadow of Mordor است که در سال 2014 منتشر شده بود. Shadow of Mordor دارای ویژگی‌ها و گیم‌پلی بسیار خاصی بود و سیستم نمسیس توانست تحسین بازیکنان و منتقدان را برانگیزد. بازی Middle-earth: Shadow of War نیز سعی در برطرف کردن مشکلات نسخه قبلی و تبدیل شدن به یکی از بهترین‌ها را دارد و به نظر می‌رسد که در این راه نسبتا موفق عمل کرده است.

در زیر خلاصه نقد و امتیازات چند سایت معتبر را برای شما قرار داده‌ایم.

گیم‌اسپات– امتیاز: 7 از 10

موضوعاتی مثل مغاره، منو و سیستم «لوت» (loot) بازی را بد نمی‌کنند ولی Middle-earth: Shadow of War بدون آن‌ها بهتر بود. این بازی از همه لحاظ از عنوان قبلی خود بزرگ‌تر است و قابلیت‌ها، شیمشیرها و ارک‌های بیشتری نسبت به قبل دارد ولی شما کمتر از قبل علاقه به تجربه آن خواهید داشت. البته این عنوان در هنوز سرگرم کننده است و لحظات عالی را در خود جای داده و به بعضی از داستان‌های روایت نشده از سرزمین میانه اشاره می‌کند. با این وجود بهتر می‌شد اگر استودیو نقطه‌ای برای توقف نیز در نظر می‌گرفت.

IGN– امتیاز: 9 از 10

همانطور که بازی Batman: Arkham City بر پایه‌های Arkham Asylum ساخته شده است، بازی Middle-earth: Shadow of War نیز از Shadow of Mordor بزرگ‌تر است و در نهایت نتیجه آن نیز عالی شده است. سیستم نمسیس بازی نسبت به قبل بزرگ‌تر و متنوع‌تر شده است و در کنار سیستم تولید شخصیت و مبارزه با دیگر ارک‌ها یک بخش داستانی عالی برای شما رقم خواهد زد.

گیم‌اینفورمر– امتیاز: 9.5 از 10

Shadow of War به قولی که نسخه قبلی آن داده بود عمل کرده و داستانی تاریک و خشنی از درون دنیای ارباب حلقه‌های را روایت می‌کند. در ابتدا من از آزادی عملی که استودیو مونلیث در ساخت این عنوان به خرج داده راضی نبودم ولی بعد از آن که خودم را رها کردم در دنیای فانتزی بازی اسیر شدم. در نهایت باید بگویم که کاری که استودیو مولیث قادر به انجامش شده، جادوی واقعی است.

بازی Middle-earth: Shadow of War تا به این ساعت بر اساس 27 نقد به میانگین امتیاز 86 از 100 دست یافته است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
لیست نمرات بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا