کارگاه علمی و آموزشی برای جلوگیری از بروز سرطان


کارگاه علمی و آموزشی برای جلوگیری از بروز سرطان

کارگاه علمی و آموزشی برای استفاده از فناوری های نوین با هدف جلوگیری از بروز سرطان در کشور در جهاد کشاورزی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ازن سازان پاسارگاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود:استفاده از ماده های ضدعفونی کننده شیمیایی به دلیل سرطان زا بودن، در کشورهای توسعه یافته ممنوع اعلام شده است اما متاسفانه شاهد استفاده از این کارگاه علمی و آموزشی برای جلوگیری از بروز سرطانمواد در کشور هستیم .
علی بهشتی با اشاره به استفاده از فناوری گاز ازن بعنوان قوی ترین اکسیدکننده و ضدعفونی کننده در جهان تاکید کرد: از این فناوری می توان بجای مواد ضدعفونی کننده سرطان زا ،سموم کشاورزی، آفت کش ها و قارچ کش ها استفاده کرد.
رئیس مرکز تحقیقات ازن در کشور ادامه داد : در ده سال آینده جنگ بر سر انرژی هسته ای یا سیستم های دفاعی نخواهد بود و این جنگ بخاطر آب بین کشورها شکل می گیرد چرا که بحران آب در جهان جدی است.بهشتی گفت:با استفاده از تکنولوژی ازن می توان از آلودگی منابع آبی همانند کنترل پساب ها و فاضلاب و شیرابه های زباله جلوگیری کرد .
مدیر عامل شرکت دانش بنیان ازن سازان پاسارگاد خاطرنشان کرد: این شرکت با استفاده از توان متخصصان داخلی و فناوری بومی موفق به انجام کنترل فاضلاب انسانی شده است که از طریق سیستم ازن زنی این فاضلاب تبدیل به آبی جهت استفاده در مصارف کشاورزی طبق استانداردهای محیط زیست شده است.
این رویداد علمی با هدف آشنایی صاحبان صنایع و به همت این شرکت دانش بنیان در استان های مختلف برگزار شده است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟