کیت بدنه لیبرتی واک برای هوندا NSX


کیت بدنه لیبرتی واک برای هوندا NSX

تیونر ژاپنی معروف یعنی لیبرتی واک کارهای خود روی پکیج تیونینگ برای هوندا NSX را تکمیل کرده است. اولین چیزی که درباره این خودرو متوجه می‌شوید نبود بچه گلگیرهایی است که روی اکثر محصولات لیبرتی واک نصب می‌شود. این کمپانی بجای این بخش از اسپلیتر کربنی جلو، رکاب‌های گسترش یافته جانبی، دیفیوزر جدید و بال... نوشته کیت بدنه لیبرتی واک...

تیونر ژاپنی معروف یعنی لیبرتی واک کارهای خود روی پکیج تیونینگ برای هوندا NSX را تکمیل کرده است.

کیت بدنه لیبرتی واک برای هوندا NSX

کیت بدنه لیبرتی واک برای هوندا NSX
اولین چیزی که درباره این خودرو متوجه می‌شوید نبود بچه گلگیرهایی است که روی اکثر محصولات لیبرتی واک نصب می‌شود. این کمپانی بجای این بخش از اسپلیتر کربنی جلو، رکاب‌های گسترش یافته جانبی، دیفیوزر جدید و بال عقب بزرگ برای تمایز نمای ظاهری NSX بهره گرفته است.

کیت بدنه لیبرتی واک برای هوندا NSX
تکمیل کننده اصلاحات لیبرتی واک به‌کارگیری یک دست از رینگ‌های پهن Forgiato و سیستم تعلیق بادی است. اگرچه این سوپرکار چشم بادامی پهن‌تر از نسخه استاندارد نیست اما ترکیب رینگ‌های جدید و ارتفاع کمتر باعث شده NSX به اندازه لامبورگینی آونتادور یا نیسان GT-R پهن به نظر آید.


به نظر می‌رسد لیبرتی واک اولین تیونری است که از شجاعت کافی برای اصلاح NSX برخوردار بوده است. البته لیبرتی واک تنها نخواهد ماند زیرا هنسی پرفورمنس حدود 18 ماه پیش گفته که نهایتاً جادوی خود روی این خودرو را بکار می‌بندد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر