حضور احتمالی پیست اندونزی در موتوجی پی سال 2019


موتوجی پی ایران – موتوجی پی نیز مانند فرمول یک به دنبال گسترش این رشته در کشور های مختلف است. از این رو در شهر پالمبانگ اندونزی یک پیست طراحی شده است. هرمان تیلک طراح پیست معتقد است که در سال 2019 این پیست توانایی میزبانی مسابقات را دارد. کشور اندونزی یک بازار کلیدی برای موتوجی پی است. کارملو ایزپله مدیر کل شرکت دورنا...

موتوجی پی ایران – موتوجی پی نیز مانند فرمول یک به دنبال گسترش این رشته در کشور های مختلف است. از این رو در شهر پالمبانگ اندونزی یک پیست طراحی شده است.

هرمان تیلک طراح پیست معتقد است که در سال 2019 این پیست توانایی میزبانی مسابقات را دارد. کشور اندونزی یک بازار کلیدی برای موتوجی پی است. کارملو ایزپله مدیر کل شرکت دورنا گفت:

به کشور اندونزی این فرصت داده خواهد شد و باید این پست یک بار دیگر به تقویم بازگردد و برای تحقق این هدف، نیاز های زیربنایی برآورده شده است.

انتخاب اول اندونزی بهبود پیست سنتول بود که در سال 1997 میزبانی مسابقات را عهده دار بود. اما پروژه سنتول متوقف شده و توجه ها به طراحی پیست جدیدی در پالمبانگ واقع در سوماترای جنوبی جلب شده است. هرمان تیلک که برای طراحی و احداث پیست پالمبانگ استخدام شده است، گفت:

اینکه این مسابقه در سال 2019 برگزار شود و یا در سال 2020، نمی توانم چیزی بگویم اما از نظر ما که طراح پیست بوده ایم برگزاری مسابقه در این پیست در سال 2019 ممکن و واقع بینانه است.

حضور احتمالی پیست اندونزی در موتوجی پی سال 2019حضور احتمالی پیست اندونزی در موتوجی پی سال 2019 پیست سنتول اندونزی

بعد از خروج چین در سال 2008 از تقویم مسابقات، ژاپن و مالزی تنها مسابقاتی هستند که در آسیا برگزار می شوند، اگر چه مسابقه تایلند نیز از فصل 2018 به تقویم مسابقات اضافه خواهد شد.

با اضافه شدن پیست بوریرام، تعداد مسابقات به 19 می رسد که یک عدد کمتر از حداکثر تعداد توافق شده بین شرکت دورنا و تیم های موتوجی پی است. با وجود احتمال اضافه شدن پیست فنلاند به مسابقات در سال 2019، بازگشت اندونزی به تقویم بعد از یک دوره ی طولانی مدت جدایی به منزله ی حذف یکی از مسابقات کنونی خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان