دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در قزوین + فیلم


دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در قزوین + فیلم

وزیر کشور با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که برای شرکت در مراسم معارفه استاندار جدید قزوین وارد استان شده است ، لحظاتی قبل با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد .
در این دیدار عبد المحمد زاهدی استاندار جدید قزوین ، فریدون همتی استاندار سابق قزوین و نمایندگان مردم قزوین در مجلس حضور داشتند.
وزیر کشور در این دیدار قزوین را یکی از استان های خوب در بخش های صنعتی و کشاورزی دانست و اظهار امیدواری کرد با وحدت و همراهی دستگاه های اجرایی توسعه هر چه بیشتر این استان فراهم شود.
وی افزود : قزوین در دوران فریدون همتی استاندار سابق یکی از استان های کم حاشیه بود و همواره در راستای خدمت گذاری به مردم حرکت کرد .
فضلی ، گریزی هم به انتخاب عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید قزوین زد و افزود : زاهدی به دلیل حضور در استان های مختلف کشور از تجارب ارزشمندی برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار قزوین را در زمینه وحدت و همدلی یکی از استان های پیشرو در بین استان های کشور دانست و بر ضرورت وحدت و همدلی و انسجام دستگاه های اجرایی تاکید کرد
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی افزود : قزوین از نظر وحدت و انسجام علیرغم سلایق متفاوت از استان های نمونه کشور است.
عبدالمحمد زاهدی استاندار جدید قزوین هم در این دیدار قزوین را پنجمین استانی دانست که وی در کسوت استاندار خدمت گذار مردم خواهد بود.
وی با اشاره به پیشینه قوی و غنی قزوین در بخش صنعتی ، کشاورزی و گردشگری گفت : امیدوارم با همراهی همه دستگاه ها زمینه توسعه هر چه بیشتر قزوین را فراهم کنیم .
فریدون همتی استاندار سابق قزوین هم در این دیدار خدمت در قزوین را برای خود پر خیر و برکت دانست.

دانلود
دانلود


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید