معرفی بازی موبایل “درگیرکننده از میان مه” | فیلم


معرفی بازی موبایل “درگیرکننده از میان مه” | فیلم

...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

معرفی بازی موبایل “درگیرکننده از میان مه” | فیلم

معرفی بازی موبایل سرگیجه مسابقات رانندگی | فی...

معرفی بازی موبایل “درگیرکننده از میان مه” | فیلم

بازی فوق العاده زیبا و بسیار جذاب فوتبال فیفا...

معرفی بازی موبایل “درگیرکننده از میان مه” | فیلم

معرفی بازی موبایل ماجراجویی در سرمایه داری | ...

بازی موبایل Through the Fog، یک بازی پازلی و آرکید است که با دارا بودن گیم‌پلی‌ای درگیرکننده، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

Through the Fog یک بازی تک لمسی است که شما باید در آن، یک خط را به صورت زیگزاگ از میان موانع مختلف عبور دهید. برای انجام این کار، می‌توانید با هر بار لمس کردن صفحه گوشی، مسیر خط را در جهت مخالف عوض کنید تا از برخورد با موانع پیش رو، اجتناب کنید.

Through the Fog دارای هفت محیط گوناگون است که هر کدام از آن‌ها موسیقی و تم مخصوص به خود را دارا هستند. در هر کدام از این محیط‌ها موانع مختلفی تعبیه شده است که البته می‌توانید با چند بار بازی کردن، مسیر هر کدام از آن‌ها را به همراه موقعیت موانع‌شان، به خاطر بسپارید تا بتوانید در مواقع مورد نیاز، عکس‌العمل‌های لازم جهت دوری کردن از این موانع را از خود نشان دهید. خوشبختانه در هر کدام از این محیط‌ها، نقاطی به عنوان Checkpoint قرار داده شده‌اند تا با رسیدن به آن‌ها، در صورت شکست در آن مرحله، بتوانید دفعه‌ی بعد کار را از همان نقطه آغاز کنید. البته در آغاز بازی فقط ده مرتبه می‌توانید از این Checkpoint ها استفاده کنید و پس از پایان این ده بار، می‌بایست با پرداخت درون برنامه‌ای حساب خود را برای استفاده مجدد از این سیستم به اندازه‌ی ده مرتبه‌ی دیگر، شارژ کنید. اگر هم تمایلی به خرید کردن نداشته باشید می‌توانید با یک دقیقه صبر کردن در پایان هر بار شکست، یک بار توانایی استفاده از سیستم Checkpoint را به صورت رایگان دریافت کنید.

(۶)

دسته بندی : بازی
برچسب ها : بازی Through the Fog, بازی اندروید, بازی اندروید و آیفون, بازی پازلی, بازی تک لمسی, بازی موبایل

6
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امیدوارم دمبله مثل بازی بارسا کار کند