برگزاری جشنواره وب و کسب و کار های بنگاههای صنعتی ،معدنی وتجاری در بوشهر آذر ماه امسال در بوشهر


به گزارش شاتا، سید حسین حسینی محمدی افزود : با توجه به لزوم حمایت ،تشویق و ترغیب بنگاههای صنعتی معدنی و تجاری جهت توسعه کاربرد فناوری اطلاعات بالاخص استفاده از تجارت الکترونیکی و بر اساس برنامه ریزی انجام شده مهلت ثبت...

برگزاری جشنواره وب و کسب و کار های بنگاههای صنعتی ،معدنی وتجاری در بوشهر آذر ماه امسال در بوشهر



به گزارش شاتا، سید حسین حسینی محمدی افزود : با توجه به لزوم حمایت ،تشویق و ترغیب بنگاههای صنعتی معدنی و تجاری جهت توسعه کاربرد فناوری اطلاعات بالاخص استفاده از تجارت الکترونیکی و بر اساس برنامه ریزی انجام شده مهلت ثبت نام بنگاههای متقاضی جهت حضور در این جشنواره تا تاریخ 30مهرماه 96 از طریق وب سایت جشنواره به نشانی http://webfestival.mimt.gov.ir می باشد.
حسینی محمدی بیان کرد: هرچه پورتال بنگاهها به لحاظ حرفه ای کارآمدتر و به روز تر باشد میتواند در کسب سهم بیشتر از بازار و همچنین برتری بر رقبا موثرتر واقع گردد.
وی از کلیه واحد های تولیدی و تجاری دارای پورتال خواست تا در این جشنواره جهت ارتقاء سطح کیفیت وب و کسب و کار مشارکت و حضور فعال داشته باشند .
همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 85193933 – 021 یا با شماره 33536980 سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان بوشهرتماس حاصل نمایند .
وی با اشاره به کاربردهای فناوری اطلاعات تاکید کرد: یکی ازابزار های دستیابی به اطلاعات کسب و کار های الکترونیکی ؛ حضور در جشنواره ها و نمایشگاه های مربوطه داخلی و خارجی است که می تواند موجب رفع مشکلات فضای کسب و کار سنتی شده و تولیدات داخلی را گسترش دهد.
فراخوان ثبت نام بیست و یکمین دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال1396
معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر ازفراخوان ثبت نام الکترونیکی بیست و یکمین دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی حداکثر تا پایان 10مهرماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت نمونش خبرداد.
ابولقاسم محمد زاده گفت: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان این عرصه ؛ بنگاههای اقتصادی صادرکننده می توانند با مراجعه به سایت نمونش اقدام نمایند.
وی افزود: لازم است صادرکنندگان اصل مدارک و مستندات خود را پس از ثبت نام الکترونیکی و تا شنبه مورخ 15 مهر ماه به دبیرخانه انتخاب صادرکننده نمونه استانی واقع در سازمان صنعت , معدن و تجارت استان تحویل دهند .
وی تصریح کرد: اخذ کد رهگیری از سامانه نمونش توسط متقاضیان شرکت در فرآیند مذکور الزامی است و اسناد و مدارک مشارکت کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نخواهد نبود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر پایتخت در سن 71 سالگی