نمایشگاه پاییزه با 140 غرفه در قزوین افتتاح شد/عرضه انواع کالاهای مورد نیاز مردم با تخفیف 10 تا 20 درصد


به گزارش شاتا، علی پرزحمت اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تأمین نیازهای اساسی مردم در آستانه بازگشایی مدارس و سهولت در خرید، از ساعت 17 امروز 22 شهریور ماه سال جاری آغاز بکار نموده و تا ۲۹ شهریور ادامه دارد. وی ادامه داد:...

نمایشگاه پاییزه  با 140 غرفه در قزوین افتتاح شد/عرضه انواع کالاهای مورد نیاز مردم با تخفیف 10 تا 20 درصد

به گزارش شاتا، علی پرزحمت اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تأمین نیازهای اساسی مردم در آستانه بازگشایی مدارس و سهولت در خرید، از ساعت 17 امروز 22 شهریور ماه سال جاری آغاز بکار نموده و تا ۲۹ شهریور ادامه دارد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با 140 غرفه برپا شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه هر ساله در استان برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان می‌توانند محصولات موردنیاز خود را در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 20 درصد تهیه کنند.
پرزحمت یادآور شد: نمایشگاه پاییزه با حضور صنوف تولیدی استان برگزار شده و کالاهای ضروری مربوط به بازگشایی مدارس شامل کیف، کفش، پوشاک، انواع مواد غذایی، لوازم التحریر، مواد شوینده، بهداشتی، سلولزی و غیره در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
وی اضافه کرد : در این نمایشگاه تعداد ۴۴ غرفه مواد غذایی ، ۱۶ غرفه لوازم التحریر، ۲۵ غرفه کیف و کفش، ۳۰ غرفه پوشاک و ۲۴ غرفه نیز کالاهای متفرقه عرضه می کنند .
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه پاییزه از 22 تا 29 شهریور ماه سال جاری به مدت هشت روز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی، جنب صدا و سیما برای بازدید عموم علاقمندان آزاد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط