طرز تهیه نان عدس نپالی


روش پخت و آماده سازی نان عدس مناسب برای گیاهخواران و افراد وگان طرز تهیه نان عدس نپالی موار لازم برای تهیه نان عدس نپالی: عدس 250گرم عصارۀ زنجبیل 1 ق س نمک به مقدار لازم روغن به مقدار لازم طرز تهیه نان عدس: ابتدا عدس هایمان را...

روش پخت و آماده سازی نان عدس مناسب برای گیاهخواران و افراد وگان

طرز تهیه نان عدس نپالیطرز تهیه نان عدس نپالی

موار لازم برای تهیه نان عدس نپالی:

عدس 250گرم
عصارۀ زنجبیل 1 ق س
نمک به مقدار لازم
روغن به مقدار لازم

.td_uid_28_59ba459f854db_rand.td_uid_28_59ba459f854db_rand::before
ختنه دردناک دختران جوان+عکس
جوک های تصویری و خنده دار برای روده بر شدن از شدت خنده
خواص جادویی قهوه سبز برای لاغری

طرز تهیه نان عدس:

ابتدا عدس هایمان را به مدت 8 ساعت خیس می کنیم. سپس زیر آّب به خوبی می شوییم تا پوستهای آن جدا گردد، سپس عدسهایمان را در مخلوط کن ریخته، آنقدر مخلوط می کنیم که یک خمیر غلیظ و نرم به ما بدهد؛ سپس زنجبیل های خرد شده را در مخلوط کن ریخته خوب مخلوط می کنیم و از صافی عبور می دهیم و عصارۀ حاصل را به مخلوطمان اضافه می کنیم، در این مرحله نمک را اضافه می کنیم، آنرا بخوبی مخلوط می کنیم.

2 قاشق غذا خوری روغن را تابه می ریزیم، می گذاریم تا داغ بشود، سپس دستانمان را با آب مرطوب می کنیم تا خمیر به دستمان نچسبد، سپس از مخلوطمان یک توپ کوچک درست کرده، بستگی به میلمان کوچک یا بزرگ و در روغن داغ به مدت 2 دقیقه سرخ می کنیم و روی آن هم روغن می ریزیم تا درونش خوب بپزد و به تابه نچسبد. وقتی به رنگ قهوه ای طلایی رسید، آماده است.

این یک غذای گیاهی است که حاوی پروتئین بسیاری است، می توانید آن را به همراه ترشی یا سالاد یا بهمراه ناهار خود نوش جان کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا