کمک 500 میلیون تومانی مردم استان تهران به جشن عاطفه‌ها


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: از شروع جشن عاطفه‌ها تاکنون مردم استان تهران500 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی مردم استان تهران به جشن عاطفه‌ها

کمک 500 میلیون تومانی مردم استان تهران به جشن عاطفه‌ها

سرویس استان ها - مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: از شروع جشن عاطفه‌ها تاکنون مردم استان تهران۵۰۰ میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

به گزارش فانوس، محسن ولیئی در حاشیه جشن عاطفه‌ها که در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به روند برگزاری این جشن اظهار داشت: 15 پایگاه در سطح تهران با همکاری بسیج و امور مساجد فعال هستند.

وی ضمن درخواست از تولیدکنندگان جهت مشارکت در جشن عاطفه‌ها عنوان کرد: دفاتر دریافت کمک‌های مردمی فردا در نماز جمعه و در سطح استان تهران به دریافت کمک‌های مردمی می‌پردازند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها به مدت یک هفته تمدید شده تصریح کرد: قرار بر این شده تا 102 هزار حامی ایتام و محسنین تحت عنوان برنامه «شوق دیدار» به مدت یک هفته تا 30 شهریور با فرزندان معنوی خود دیدار کنند.

ولیئی افزود: بر اساس برنامه «شوق دیدار» حامیان، فرزندان تحت حمایت خود را ملاقات می‌کنند، ضمن اینکه لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان را به آنها اهداء می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها 19 مهر در سطح مدارس و با همکاری آموزش و پرورش نیز برگزار می‌شود بیان کرد: زنگ عاطفه‌ها 19 مهر در مدارس نواخته می‌شود؛ به علاوه پاکت «لبخند عاطفه‌ها» در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود تا با مشورت والدین مبالغی را هدیه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: مدیران مدارس مبالغ دریافتی را جمع‌آوری و بر اساس شناسایی انجام شده، این مبالغ بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شود؛ به علاوه در مدارسی که مبالغی بیش از نیاز جمع‌آوری شود با هماهنگی در اماکن و مدارس کمتر برخوردار توزیع می‌شود.

ولیئی در پایان ضمن تشکر از استقبال خوب مردم از جشن عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال خوبی از سوی مردم انجام شده، البته بر حسب مناطق میزان کمک‌ها متفاوت است؛ و تاکنون نزدیک به 500 میلیون به صورت نقدی و غیرنقدی در استان تهران به جشن عاطفه‌ها کمک شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

آموزش و پرورش کمیته امداد مدارس جشن عاطفه ها لوازم التحریر ایتام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا