دانلود بازی نهنگ آبی


دانلود بازی نهنگ آبی

بازی نهنگ آبی در سال گذشته پا به عرصه بازی های آنلاین گذاشت اما این بازی به دلیل حاشیه هایی که به دلیل خودکشی دو خواهر طرفدار این بازی اتفاق افتاد به عنوان یک بازی حاشیه دار در دنیای اینترنت مطرح شد. براساس اطلاعاتی که در دنیای اینترنت منتشر شد این بازی صدمات بسیار مهلکی […] نوشته دانلود بازی نهنگ آبی اولین بار در زوم تک پدیدار شد.

بازی نهنگ آبی در سال گذشته پا به عرصه بازی های آنلاین گذاشت اما این بازی به دلیل حاشیه هایی که به دلیل خودکشی دو خواهر طرفدار این بازی اتفاق افتاد به عنوان یک بازی حاشیه دار در دنیای اینترنت مطرح شد. براساس اطلاعاتی که در دنیای اینترنت منتشر شد این بازی صدمات بسیار مهلکی را به کاربرانش می زند. کاربر این بازی با توجه به قرار گرفتن در موقعیت روانی دست به آسیب زدن به خود از جمله تاتو با چاقو بر روی پوست یا در بدترین حالت دست به خودکشی می زند.

دانلود بازی عجیب و غریب نهنگ آبی

بسیاری از کاربران اینترنتی که به دنبال اطلاعات بیشتری از این بازی مرگبار هستند می خواهند حتما این بازی را تست کنند در این مقاله مشکلاتی که این بازی می تواند برای شما ایجاد نماید را ارائه کردیم . می توانید اطلاعات بیشتری از بازی نهنگ آبی را اینجا ببینید.

چندین بازی برای نهنگ آبی در دنیای اینترنت منتشر شده است ، در ادامه دو لینک دانلود از بازی نهنگ آبی برای شما عزیزان قرار گرفته است. اما اگر به دنبال اطلاعات جالبی از این بازی هستید و زبان انگلیسی خوبی دارید میتونید چالش بازی نهنگ آبی رو در لینک زیر ببینید.

https://www.higgypop.com/news/blue-whale-challenge

اگر لینک بالا را مطالعه کنید ۱۳۰ کاربر بازی نهنگ آبی در روسیه که نوجوان هم بوده اند در طی مراحل این بازی خودکشی کرده اند. این موضوع باعث شده بسیاری از والدین در روسیه برای جلوگیری از کشته شدن کودکانشان در راه این بازی ، دسترسی کودکانشان از اینترنت و دستگاه های هوشمند را قطع کرده اند.

شما می توانید از لینک زیر در بازی نهنگ آبی ثبت نام کنید لینک دانلود اپلیکیشن هایی که برای بازی نهنگ آبی منتشر شده است هم در لینک زیر ارائه شده است.

دانلود بازی وحشتناک نهنگ آبی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها