دلنوشته الهام کاکلی بعد از جاماندن اسمش از لیست اعزامی‌ها به مسابقات آسیایی


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ الهام کاکلی ملی پوش دوی 400 متر به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعزام نمی‌شود. در حالیکه از مدت‌ها پیش برای حضور در این رقابت‌ها در حال آماده‌سازی بود، چون نامش در لیست اعزامی‌ها جا مانده شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داخل سالن را از دست داده است. دلنوشته الهام کاکلی ملی پوش 400متر دوومیدانی بانوان ایران را که...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ الهام کاکلی ملی پوش دوی ۴۰۰ متر به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعزام نمی‌شود. در حالیکه از مدت‌ها پیش برای حضور در این رقابت‌ها در حال آماده‌سازی بود، چون نامش در لیست اعزامی‌ها جا مانده شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داخل سالن را از دست داده است. دلنوشته الهام کاکلی ملی پوش ۴۰۰متر دوومیدانی بانوان ایران را که در صفحه اینستاگرام خود در خصوص عدم اعزامش به این مسابقات منتشر کرده می‌خوانید:

من الهام کاکلی دونده ۴٠٠ و٢٠٠ متر سرعت در کمال صحت و سلامت و بدون آسیب دیدگی و در شرایط ایده آلِ بدنی با رکورد مناسب از مسابقات بازی‌های آسیایی محروم شدم، چرا؟

چون اسم من در لیست اولیه نبود، لیستی که اگر ١٠٠ نفر هم اسم داشته باشد هزینه‌ای ندارد، از سال گذشته قهرمان ۴٠٠ متر بودم رکورد سال قبلم هم برای اعزامم به مسابقات قابل قبول بود اما همیشه نادیده گرفته شدم، چون ارگانی نبود که از من حمایت کنه و یه پارتی نداشتم که بگه ایشونو حتماً اعزام کنین.

حتی با زدن رکورد خوب هم بحث‌های زیادی شنیدم که برام جای تعجب داشت، من نه جای کسی رو گرفتم نه به کسی کار دارم اما حق من این وسط پایمال شد، و همه تقصیر رو به گردن دیگری انداختن حتی کسی نگفت که چه بر سر الهام کاکلی دعوت شده به اردو آمد، حتی تا امروز کسی جواب درستی به من نداد، بزرگ‌ترین شانس زندگی من از دست رفت من می‌تونستم مدال بگیرم و نام آور کشورم باشم و جواب زحمات خودم و مربیمو بگیرم، هیچ کس زحمات منو ندید، شاید بعضی‌ها برای تفریح و اسم دار شدن ورزش کنن اما من زندگیمو برای ورزشم کنار گذاشتم، سختی کشیدم که بتونم تو صحنه بین المللی خوب ظاهر شم اما امروز با یک جواب ساده که انشاالله مسابقات بعدی می ری ، منو خاموش کردن و هیچ کس حتی از من به خاطر اشتباهی که در حقم انجام شده عذر نخواست، متأسفم برای خودم که به همه امید دادم اینجا ایرانه، فقط پول و پارتی حرف اولو میزنه من کسیو نداشتم که موقع نوشتن أسامی اولیه بگه الهام کاکلی قهرمان ۴٠٠ مترو هم وارد کنین البته که ما برگه نتایج سال‌های قبل رو هم داشتیم اما چه کاره‌ای که به اونا نگاه بندازیم، مهم نوشتن اسم اونایی که سفارش شدن، من از خانواده‌ام شرمنده‌ام که تو این مدت کلی به خاطر حال بد من اذیت شدن و از مربیم شرمنده‌ام که بیشتر از این کاری از دستم بر نیومد برای گرفتن حقم تا برم و گوشه‌ای از زحماتشو جبران کنم، فقط می‌تونم بگم دونده ۴٠٠ متر ایران در اوج آمادگی از بازی‌های آسیایی جا موند.

دلنوشته الهام کاکلی بعد از جاماندن اسمش از لیست اعزامی‌ها به مسابقات آسیایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک