کار ساده سلتیک، ناپولی و سویا برای صعود


کار ساده سلتیک، ناپولی و سویا برای صعود

تیم‌های سلتیک، ناپولی و سویا امشب شانس بالایی برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان دارند.سه شنبه 31 مرداد 1396 - 16:24

به گزارش خبرورزشی، 5 تیم اول صعودکننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2018-2017 امشب مشخص خواهد شد. در مهم‌ترین بازی‌ها سلتیک در آستانه صعود قرار دارد و ناپولی و سویا هم شرایط خوبی برای رسیدن به مرحله گروهی دارند.

مسیر قهرمانان‌؛ سلتیک و یک بازی تمرینی

سبز و سفیدپوشان اسکاتلندی امشب در یک بازی تقریباً تشریفاتی به مصاف آستانه قزاقستان خواهند رفت. قهرمان قزاقستان در سلتیک‌پارک ضعیف نشان داد و در پایان 90 دقیقه 5 گل از حریفش دریافت کرد. نکته جالب این بود که 2 گلِ شاگردان برندان راجرز گل‌به‌خودی بازیکنان حریف بود. سلتیک می‌تواند از حالا به فکر برپایی جشن صعود در آستانه‌‌آره‌نا باشد. المپیاکوس تیم پرآوازه یونانی که فصل جدید سوپرلیگ این کشور را با یک برد قاطع آغاز کرد در دیداری سخت به مصاف ریکا کرواسی می‌رود. ریکا که به سلطه دیناموزاگرب خاتمه داده می‌تواند در خانه با توجه به اینکه بازی رفت را 2 بر یک باخته برای یاران کریم انصاری‌فرد خطرساز شود. المپیاکوس نمی‌خواهد مثل فصل گذشته در رسیدن به مرحله گروهی ناکام باشد. در دیگر بازی مسیر قهرمانان ماریبور اسلوونی که بازی رفت را از هاپول رژیم صهیونیستی 2 بر یک باخته باید در بازی برگشت خانگی به فکر زدن حداقل یک گل برای صعود باشد.

مسیر لیگ‌؛ ناپولی و سویا در آستانه صعود

ناپولی در سن‌پائولو موفق شد با 2 گل نیس را شکست دهد و با این برد به صعود به مرحله گروهی نزدیک شود. تیم سوم لیگ ایتالیا مقابل پدیده فرانسه می‌تواند با تدبیر مائوریتسیو ساری راحت نتیجه بگیرد. نیس فصل جدید لیگ فرانسه را هم خوب شروع نکرده و در 3 بازی نخست 2 شکست داشته. وینسنت کوزیلو و الاسانه پلئا 2 بازیکن نیس به دلیل اخراج در دیدار رفت غایب خواهند بود. سویا هم در ترکیه 2 بر یک استانبول باشاک‌شهیر را برد تا در آندلوس با خیال راحت به مصاف این حریف برود. آندلوسی‌ها در 2 بازی آخر خانگی مقابل رقبای ترکیه‌ای 6 گل زده‌اند. این نخستین حضور باشاک‌شهیر در لیگ قهرمانان است که البته شاید در ادامه مسیر به لیگ اروپا بروند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...