معرفی اپلیکیشن همراه من My MCI برای استفاده آسان از خدمات همراه اول + لینک دانلود


معرفی اپلیکیشن همراه من My MCI برای استفاده آسان از خدمات همراه اول + لینک دانلود

برنامه همراه من My MCI امکان دسترسی آنلاین به خدمات همراه اول را برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه همراه من My MCI بپردازیم. با ما همراه باشید. اپلیکیشن همراه من My MCI برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول یک برنامه کاربردی...

برنامه همراه من My MCI امکان دسترسی آنلاین به خدمات همراه اول را برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه همراه من My MCI بپردازیم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن همراه من My MCI برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول یک برنامه کاربردی محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات همراه اول استفاده نمایند و به مدیریت سیم کارت خود بپردازند.

امکان مشاهده و پرداخت صورت حساب، خرید شارژ و فعال سازی بسته اینترنتی از قابلیت های اپلیکیشن My MCI همراه من به شمار می‌رود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن همراه من My MCI بپردازیم.

برنامه همراه من My MCI شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود و امکان دسترسی آسان به خدمات آنلاین همراه اول را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. برنامه My MCI همراه من قابلیت های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان مشاهده و پرداخت صورت حساب میان دوره و پایان دوره اشاره کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش صورتحساب من به صورت حساب میان دوره و یا پایان دوره خود به همراه جزییات آن دسترسی داشته باشند و نسبت به پرداخت آنلاین آن اقدام نمایند.

اپلیکیشن همراه من My MCI امکان مشاهده تاریخچه پرداخت قبض را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با انتخاب بازه زمانی مورد نظر خود به اطلاعاتی نظیر تاریخ پرداخت و مبلغ قبض دسترسی داشته باشند.

نمایش موجودی حساب و خرید شارژ از دیگر قابلیت های برنامه همراه من My MCI به شمار می‌رود. مشترکین سیم کارت های همراه اول می‌توانند از موجودی حساب خود توسط این برنامه مطلع شوند و یا با مراجعه به بخش شارژ نسبت به خرید شارژ برای سیم کارت خود اقدام نمایند.

یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه همراه من My MCI مربوط به نمایش ریز مکالمات و خلاصه کارکرد می‌شود. با استفاده از این قابلیت، برای دریافت ریز مکالمات خود نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر همراه اول نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی از طریق این اپلیکیشن به ریز مکالمات و خلاصه کارکرد دسترسی داشته باشید.

از دیگر قابلیت های برنامه همراه من My MCI می‌توان به امکان فعال سازی و خرید بسته های اینترنتی نوترینو اشاره کرد. بدین منظور به بخش خدمات من مراجعه کرده و گزینه اینترنت نوترینو را لمس نمایید.

در این بخش به لیستی از بسته های نوترینو به همراه جزییات آن‌ها دسترسی خواهند داشت و می‌تواند به راحتی نسبت به انتخاب و فعال بسته اینترنتی دلخواه خود اقدام نمایید. نمایش گزارش مصرف اینترنت از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط اپلیکیشن همراه من My MCI به شمار می‌رود.

مشترکین سیم کارت های همراه اول می‌توانند به آسانی توسط برنامه همراه من My MCI نسبت به خرید و فعال سازی آوای انتظار دلخواه خود اقدام نمایند. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش آوای انتظار به جستجو آهنگ مورد نظر خود بپردازند و یا به لیستی از آهنگ ها بر اساس سبک های مختلف دسترسی داشته باشند. علاوه بر امکان فعال سازی، قابلیت هایی نظیر تغییر آهنگ و غیر فعال سازی آوای انتظار نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه همراه من My MCI می‌توان به امکان غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی اشاره کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش پیامک های تبلیغاتی نسبت به فعال و یا غیر فعال سازی آن‌ها اقدام نمایند.

امکان ثبت درخواست برای ردیابی گوشی مفقود شده از دیگر قابلیت های اپلیکیشن همراه من My MCI به شمار می‌رود. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش ردیابی گوشی مراجعه نموده و با وارد کردن کد IMEI گوشی خود، نسبت به ثبت درخواست ردیابی اقدام نمایید.

نقاط قوت:

امکان پرداخت صورت حساب

امکان خرید شارژ و مشاهده موجودی حساب

امکان خرید بسته های اینترنتی

نمایش گزارش مصرف اینترنت و ریز مکالمات

فعال سازی سرویس آوای انتظار

ردیابی گوشی

نقاط ضعف:

این برنامه نقطه ضعفی ندارد

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور دانلود از کافه بازار

منبع

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت به کانال تلگرام روژان بپیوندید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سه قانون شوپنهاور برای کسب موفقیت در زندگی