تزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدید


یکی از قسمت های جذاب در جشن حنابندان که از اهمیت خاصی برخوردار است تزیین حنا به صورت شکل های مختلف است. برای تزیین کردن حنا ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد و شما می توانید حنا را برای مراسم حنابندان به شکل های مختلفی تزیین کنید. تزیین حنا به شکل گل یکی از انواع روش های فانتزی و جالب است که در این روش حنا به صورت دسته گل و یا گلدان گل تزیین می...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

مراسم حنابندان جشنی است که در شب قبل از عروسی به منظور خداحافظی با خانه پدری برگزار می شود و برای برپایی این جشن رسم و رسومات خاصی وجود دارد که تزیین حنا یکی از این رسم ها است. در ادامه تصاویری از انواع ایده های خلاقانه برای تزیین حنا به شکل گل های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

یکی از قسمت های جذاب در جشن حنابندان که از اهمیت خاصی برخوردار است تزیین حنا به صورت شکل های مختلف است. برای تزیین کردن حنا ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد و شما می توانید حنا را برای مراسم حنابندان به شکل های مختلفی تزیین کنید. تزیین حنا به شکل گل یکی از انواع روش های فانتزی و جالب است که در این روش حنا به صورت دسته گل و یا گلدان گل تزیین می شود و این نمونه از تزیینات خاص و جذاب هستند.

در زمان های گذشته در مراسم حنابندان دست و پا عروس را حنا می بستند ولی امروزه از انواع طرح حنا روی دست برای ایجاد نقش و نگار روی دست و پای عروس استفاده می شود و این طرح ها شبیه به خالکوبی و تاتو هستند و باعث جذاب تر به نظر رسیدن دست های عروس می شوند. بهتر است برای باشکوه تر برگزار شدن مراسم حنابندان حنا را به شکل گل های مختلف تزیین کنید.

تزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدید

مدل های شیک و زیبا تزیین حنا به شکل گل

تزیین حنا به شکل گل به آسانی امکان پذیر است و شما می توانید با کمک ایده ها و روش های خلاقانه ظرف حنا و یا سینی حنا را به زیبایی تزیین کنید. در ادامه آموزش تزیین حنا عروس به صورت گل رز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم سپس مدل هایی از انواع تزیین حنا به صورت گل های زیبا و شیک را مشاهده خواهید کرد.

تزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدید

آموزش مرحله به مرحله تزیین کردن حنا به شکل گل رز

برای تزیین کردن حنا به شکل گل رز ابتدا باید مقداری حنا و چسب چوب و چند قطره گلیسیرین و یا روغن زیتون را آماده کنید سپس اقدام به تزیین حنا نمایید ( توجه داشته باشید که میزان چسب چوب باید نصف میزان حنای استفاده شده باشد).
ابتدا حنا را الک کنید تا یکدست شود سپس دست هایتان را با کمک گلیسیرین و یا وازلین چرب کنید و حنای الک شده را درون ظرف مناسبی بریزید و چسب چوب را به صورت قاشق قاشق به حنا بیفزایید و با کمک دست مخلوط حنا و چسب چوب را به خوبی ورز دهید تا چسب به خورد حنا رود و مخلوط این مواد منسجم و یکدست شود. در مرحله بعدی تزیین حنا به شکل گل بعد از اینکه حنا آماده شده گلوله هایی کوچک را با کمک حنا بسازید و هر کدام از این گلوله های کوچک را با کمک دست به شکل گلبرگ درآورید سپس گلبرگ های آماده شده را در کنار یکدیگر قرار دهید تا گل رز زیبایی ایجاد شود. توجه داشته باشید که می توانید برای زیبایی و جذابیت بیشتر گل های ساخته شده از اکلیل های رنگی و براق استفاده کنید.

.u4b9ee4620e464192dab0ade7051bc40a .u4b9ee4620e464192dab0ade7051bc40a:active, .u4b9ee4620e464192dab0ade7051bc40a:hover .u4b9ee4620e464192dab0ade7051bc40a .u4b9ee4620e464192dab0ade7051bc40a .ctaText .u4b9ee4620e464192dab0ade7051bc40a .postTitle .u4b9ee4620e464192dab0ade7051bc40a:hover .postTitle
حتما بخوانید: تزیین سینی حنا برای حنابندان با ایده های جالب و شیک

تزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدید

انواع ایده های خلاقانه برای تزیین کردن حنا به شکل گل

تزیین ظرف حنا و تزیین سینی حنا برای جشن حنابندان از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با کمک روش ها و ایده های مختلفی که برای تزیین کردن حنا وجود دارد ظرف و یا سینی حنای جشن حنابندان خود را به زیبایی تزیین کنید. در ادامه ایده های خلاقانه برای مدل تزیین حنا برای حنابندان به شکل گل های زیبا و رنگی را مشاهده خواهید کرد.

تزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدیدتزیین حنا به شکل گل با ایده های زیبا و جدید

در این مطلب با انواع نمونه های شیک و زیبا تزیین حنا به شکل گل آشنا شدید شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها تزیینات زیبا و شیکی را برای ظرف و یا سینی جشن حنابندان خود داشته باشید همچنین می توانید حنا را به صورت گلدان گل و دسته گل نیز تزیین کنید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی