بهترین جایگزین تلگرام


بهترین جایگزین تلگرام

یکی از بهترین اپلیکیشن های که همه ی ما تقریبا با آن آشنا هستیم تلگرام است که به عنوان یکی از بهترین اپلکیشن های پیام رسان مطرح می باشد. اگر به هر دلیلی کاربران ایرانی نتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند برایشان سوال مطرح می شود که بهترین جایگزین تلگرام چه اپلیکیشنی می باشد. در […] نوشته بهترین جایگزین تلگرام اولین بار در زوم تک پدیدار...

یکی از بهترین اپلیکیشن های که همه ی ما تقریبا با آن آشنا هستیم تلگرام است که به عنوان یکی از بهترین اپلکیشن های پیام رسان مطرح می باشد. اگر به هر دلیلی کاربران ایرانی نتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند برایشان سوال مطرح می شود که بهترین جایگزین تلگرام چه اپلیکیشنی می باشد.

در ادامه این پست ما به معرفی برخی از اپلیکیشن ها پرداخته ایم که می توانند به عنوان بهترین جایگزین تلگرام محسوب می شوند. با زوم تک همراه باشید .

بهترین جایگزین تلگرام

۱)سیگنال (Signal)

یکی از بهترین پیام رسان های که می تواند گزینه ی مناسبی برای جایگزینی تلگرام باشد سیگنال می باشد. خوشبختانه این اپلیکیشن نیز مانند تلگرام دارای امنیت زیادی می باشد و کاربران قادرند تا با امنیت کامل با دوستانشان تماس برقرار نمایند . علاوه بر آن در این اپلیکیشن می توانند از قابلیت رمز نگاری دوطرفه استفاده کنند که پیام هایشان از دید سارقان در امان باشد و با خیالی راحت به اشتراک گذاری عکس و فیلم و صوت بپردازند.

۲) تیک‌توک (Tictoc)

این اپلیکیشن نیز مانند سیگنال می تواند گزینه ی مناسبی برای بهترین جایگزین تلگرام باشد. در تیک توک شما با خیال راحت بدون داشتن هیچ نوع محدودیت حجمی می توانید داده های خود را ارسال کنید.

در این اپلیکیشن امکان ساخت گروه های خصوصی و عمومی فراهم می باشد و شما قادرید با نهایت سرعت پیام های خود را ارسال نمایید.

بهترین جایگزین تلگرام

۳)لاین (line)

لاین یکی از اپلیکیشن های می باشد که تقریبا بین کاربران شناخته شده می باشد . اگر بخواهیم واقعیت را بیان کنیم می توان بگوییم لاین از تلگرام در سطح بالاتری قرار دارد. این برنامه هم دارای امنیت می باشد ولی هنوز نمی توان نظر قطعی در مورد این موضوع را بیان کنیم . شما در این اپلیکیشن می توانید به ساخت کانال و انتقال پیام و…. بپردازید.

بهترین جایگزین تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان