امام جمعه گتوند:شهدای مدافع حرم مایه اقتدار و عزت کشور هستند


امام جمعه گتوند:شهدای مدافع حرم مایه اقتدار و عزت کشور هستند

گتوند – ایرنا- امام جمعه گتوندبا اشاره به شهادت محمد تاجبخش از شهدای مدافع حرم شهرستان گتوند گفت: شهدای مدافع حرم مایه اقتدار و عزت کشور هستند و باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم شهرستان گتوند ستوانیکم پاسدار محمد تاجبخش و دیگر شهدای والامقام، از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان خوزستان در مراسم با شکوه تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام تشکر و قدر دانی کرد.
وی با بیان اینکه استمرار راه شهدا مایه افتخار ماست، افزود:شهید تاجبخش ها و شهید حججی ها از شهیدان مدافع حرم برای اقتدار و عزت نظام سرمی دهند،تا ما در مقابل استکبار و صهیونیست فرود نیاوریم.
امام جمعه گتوند ادامه داد: مسئولان بدانند، پای هر مسئولیتی خون شهیدانی مثل شهید تاجبخش و حججی ریخته شده است،قدر این مسئولیت ها و میز و صندلی را بدانید و حافظ این اقتدار و عظمت باشید.
حجت الاسلام شاه آبادی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند اقتدار،روحیه و عظمت است، افزود: مسئولان تحریم های دشمنان علیه ایران را باجدیت پاسخ دهند و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، نگاهتان به نیروهای درونی و سرمایه های داخلی باشد.
وی به افتخار آفرینی جوانان و نوجوانان شهرستان گتوند در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: شهید تاجبخش در نبرد با داعش افتخارآفرید و ورزشکار پهلوان امین میرزازاده قهرمان کشتی جهان در عرصه ورزش برای شهرستان افتخارکسب کرد.
امام جمعه گتوند به مراسم استقبال از این ورزشکار قهرمان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت:در مراسم استقبال این قهرمان،مدال قهرمانی خودش را به خانواده شهید تقدیم کرد و این نشان دهنده آن ارتباط ایمانی بین اقشار مختلف مردم است و ما قدردان معرفت و شعور این پهلوان و خانواده وی هستیم.
حجت الاسلام شاه آبادی در ادامه با اشاره به آغازعملیات اجرای 2 پروژه برقرسانی در روزگذشته در بخش مرکزی و بخش عقیلی شهرستان گتوند ، از پیگیری های استاندار خوزستان،فرماندار، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس،شرکت توزیع برق استان و دیگر مسئولان ذیربط تشکر و قدر دانی کرد.
خطیب جمعه گتوند در ادامه از مبلغ بالای قبوض برق در شهرستان گتوند گلایه کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات برق شهرستان جای تقدیر دارد، اما گرانی برق برای مردم بسیار سنگین است و مسئولان ذیربط باید این موضوع را پیگیری و رسیدگی کنند.
حجت الاسلام شاه آبادی ادامه داد:گرمای خوزستان از یک سو باعث گرانی گاز در این شهرستان شده است و از طرفی دیگر همین گرمای شدید هوا، را برای تخفیف در قبوض برق درنظر نمی گیرند.
وی افزود: با توجه سدگتوند علیا در این شهرستان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های برق کشور به دیگر مناطق برق صادر می کند ، اما گرانی برق در این شهرستان مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است.
امام جمعه گتوند در بخش دیگر از سخنانش به 21مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت:نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در خصوص جذب اعتبارات برای صندوق کارآفرینی امید درجهت پرداخت وام به مشاغل و کارگاه های کوچک، برای توسعه شهرستان با جدیدت پیگیری کند.
حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به 23مرداد ماه روز مقاومت اسلامی پیروزی قهرمانانه حزب الله در جنگ 33روزه بر رژیم صهیونیستی را گرامی داشت و گفت: این پیروزی ها نشانه عزت و عظمت کشورهای اسلامی است.
وی در پایان با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی و شهرستان گتوند گفت: آزادگان نمود ایستادگی،عزت و ایستادگی برای کشور مان هستند و باید قدر آنان را بدانیم.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی **انتشار: محسن بهاروند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی