دیزلی‌ها ارزش جنگیدن را دارند!


دیزلی‌ها ارزش جنگیدن را دارند!

مرسدس بنز از پاک‌تر کردن کافی پیشرانه‌های دیزلی به منظور ادامه فروششان و احیای تصویر خراب شده‌ی پاک و اقتصادی بودنشان مطمئن است. اولین قدم در میان برنامه‌های جاه‌طلبانه این کمپانی تحقیقات درباره تقلب‌های آلایندگی ادعایی است زیرا دایملر معتقد است دیزل‌ها باید به منظور برآورده کردن قوانین زیست‌محیطی سفت‌وسخت بهبود یابند. مدیرعامل دایملر آقای...

مرسدس بنز از پاک‌تر کردن کافی پیشرانه‌های دیزلی به منظور ادامه فروششان و احیای تصویر خراب شده‌ی پاک و اقتصادی بودنشان مطمئن است. اولین قدم در میان برنامه‌های جاه‌طلبانه این کمپانی تحقیقات درباره تقلب‌های آلایندگی ادعایی است زیرا دایملر معتقد است دیزل‌ها باید به منظور برآورده کردن قوانین زیست‌محیطی سفت‌وسخت بهبود یابند.

دیزلی‌ها ارزش جنگیدن را دارند!
مدیرعامل دایملر آقای دیتر زچه پس از اعلام نتایج مالی سه ماهه دوم سال جاری گفت:

دیزل‌ها ارزش جنگیدن را دارند. ما همانند اکثر خودروسازان متقاعد شده‌ایم که به سوی حمل‌ونقل الکتریکی حرکت می‌کنیم. تا زمان رخ دادن این موضوع، کاهش‌های بیشتر دی‌اکسید کربن از طریق پیشرانه‌های احتراق داخلی به دست خواهد آمد و پیشرانه‌های دیزلی نقش قابل‌توجهی خواهند داشت.

تعهد مرسدس به بهبود پیشرانه‌های دیزلی به وضوح با فراخوان داوطلبانه‌ای که هفته پیش اعلام شده برجسته می‌شود. این شرکت مبلغ 256 میلیون دلار روی بهبود نرم‌افزار سیستم اگزوز تقریباً تمامی محصولات مدرن دیزلی تردد کننده در جاده‌ها هزینه خواهد کرد.

دیزلی‌ها ارزش جنگیدن را دارند!
اخیراً اخباری در رسانه‌های آلمان منتشر شده مبنی بر اینکه مرسدس، ب ام و، آئودی و پورشه یک کارتل برای تنظیم سایز مخازن ادبلو روی خودروهای دیزلی و به منظور کاهش هزینه‌ها تشکیل داده‌اند. زچه از اظهارنظر درباره این اخبار خودداری کرده است. چند روز پیش ب ام و به برگزاری نشست‌های مهندسان چهار کمپانی یاد شده اذعان کرده اما مدیرعامل دایملر سخنی دراین‌باره نگفته است.

زچه گفت:

صنعت خودرو سر خط بسیاری از اخبار کنونی بوده و این اخبار از نوع خوب نیستند. من می‌دانم افراد زیادی خواهان شفافیت هستند اما ما نمی‌توانیم درباره این گمانه‌زنی‌ها اظهارنظری داشته باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیمه فصد و حجامت، موافقان و مخالفان چه می‌گویند