تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Ready Player One اثر جدید استیون اسپیلبرگ [کامیک کان 2017]


تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Ready Player One اثر جدید استیون اسپیلبرگ [کامیک کان 2017]

سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Ready Player One منتشر شد. شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) در جریان کامیک کان 2017، اولین ویدئو از فیلم جدید «استیون اسپیلبرگ» (Steven Spielberg) را در اختیار مخاطبان گذاشت تا آن‌ها را هیجان‌زده کند. فیلم Ready Player One اقتباس سینمایی کتاب پرفروشی به همین نام...

سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Ready Player One منتشر شد. شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) در جریان کامیک کان 2017، اولین ویدئو از فیلم جدید «استیون اسپیلبرگ» (Steven Spielberg) را در اختیار مخاطبان گذاشت تا آن‌ها را هیجان‌زده کند.

فیلم Ready Player One اقتباس سینمایی کتاب پرفروشی به همین نام در ژانر تخیلی، نوشته «ارنست کلاین» (Ernest Cline) است که در سال 2011 منتشر شد. داستان این فیلم در سال 2044 و در یک پادآرمان‌شهر رخ می‌دهد، جایی که مردم روزهایشان را در «OASIS» می‌گذرانند. OASIS یک دنیای مجازی است که می‌توان آن را جایی مانند دنیای یک بازی نقش آفرینی چندنفره گسترده (MMORPG) توصیف کرد. مردم در این دنیای مجازی، به حل و کشف پازل‌هایی مشغول هستند که سازنده OASIS آن‌ها را بر اساس فرهنگ پاپ دهه 1980 طراحی کرده است. «زاک پن» (Zak Penn) نویسنده سریال «آلفاها» (Alphas) و فیلم «هالک شگفت انگیز» (The Incredible Hulk) وظیفه اقتباس این رمان را برعهده داشته است.

اولین تریلر فیلم Ready Player One را در ادامه مشاهده فرمایید:

قهرمان اصلی فیلم، «وید واتس» (Wade Watts) نام دارد که نقش آن را «تای شریدن» (Tye Sheridan) بازیگر فیلم‌های «ماد» (Mud) و «مردان ایکس: آپوکالیپس» (X-Men: Apocalypse) بازی ‌می‌کند. در کنار واتس، «اولیویا کوک» (Olivia Cooke) ستاره فیلم «من، ارل و دختر در حال مرگ» (Me and Earl and the Dying Girl) نقش «سامانتا کوک» (Samantha Cook) دیگر بازیکن OASIS و دوست وید را برعهده دارد و بازیگر مورد علاقه اسپیلبرگ، «مارک رایلنس: (Mark Rylance) نقش «جیمز هالیدی» را ایفا می‌کند.

این فیلم در تاریخ «30 مارچ 2018» مصادف با «10 فرودین 1397» به اکران سینماهای جهان در می‌آید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Ready Player One اثر جدید استیون اسپیلبرگ [کامیک کان 2017]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022