کاکایی: گاهی برنامه هایم ممیزی می شود


کاکایی: گاهی برنامه هایم ممیزی می شود

امیرحسین کاکایی مجری جوان یکی از بخش های برنامه «ویتامین خ» است.

امیر حسین کاکائی مجری آیتم «پاورقی» برنامه «ویتامین خ» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه، گفت: این برنامه سومین مرحله ای است که با این نوع محتوا بر روی آنتن شبکه نسیم می رود. که سری اول آن با نام «ماهنگ» بود و سری دوم و سوم به نام «ویتامین خ» از شبکه نسیم پخش شد.


وی ادامه داد: در این برنامه آیتم های متفاوتی را با نام های اوستا سلام، دعوت، شوخی، پاورقی که اجرای بخش پا ورقی بر عهده من است و بیشتر موضوع این قسمت از برنامه آسیب شناسی اجتماعی است که لحن طنز دارد و به نوعی نقد به خود است.

کاکایی: گاهی برنامه هایم ممیزی می شود

کاکائی گفت: حضور در رسانه را با بازیگری شروع کردم اما در حال حاضر بیشتر کار اجرا و نویسندگی انجام میدهم در برنامه هایی چون سلام تهران، شمعدونی، هنرپنجم تا به امروز حضور داشته ام و سعی کرده ام یک خط را برای اجرا هایم در نظر بگیرم و نقد کننده ناهنجاری ها باشم که در برنامه « هنر پنجم» موسیقی چاشنی این نقدها بود.

کاکایی: گاهی برنامه هایم ممیزی می شود

وی در پاسخ به این سوال که با این مسائل ممیزی زیادشامل بخش وی می شود یا خیر؟، گفت: گاهی اوقات هرچند که نقد لحن طنز گونه داشته باشد باز هم با سیاست های سازمان جور در نمی آید گاهی پیش آمده که ممیزی هایی به برنامه هایم خورده باشد و از پخش شدن جلوگیری شده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن