معرفی اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix / برنامه فتوشاپ برای گوشی


اگر به دنبال یک اپلیکیشن ویرایش عکس قدرتمند برای گوشی اندروید یا آی او اسی خود هستید، برنامه فتوشاپ میکس (Photoshop Mix) را از دست ندهید. در این مقاله اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix را به شما معرفی خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه شوید. این روزها با گسترش استفاده از برنامه هایی همچون اینستاگرام به طور ناخواسته استقبال...

اگر به دنبال یک اپلیکیشن ویرایش عکس قدرتمند برای گوشی اندروید یا آی او اسی خود هستید، برنامه فتوشاپ میکس (Photoshop Mix) را از دست ندهید. در این مقاله اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix را به شما معرفی خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه شوید.

این روزها با گسترش استفاده از برنامه هایی همچون اینستاگرام به طور ناخواسته استقبال کاربران از اپلیکیشن های ویرایش عکس هم بیشتر شده است. فتوشاپ یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده ترین نرم افزاری های ویرایش عکس محسوب می‌شود که متاسفانه هنوز نسخه کامل آن برای موبایل عرضه نشده و در گوشی های هوشمند قابل استفاده نیست. اما این موضوع به آن معنا نخواهد بود که شرکت ادوبی هیچ نرم افزاری مشابه فتوشاپی را برای اندروید و iOS عرضه نکرده باشد!

اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix یا آدوبی فتوشاپ میکس به گونه‌ای توسط شرکت آدوبی طراحی شده که ضمن ارائه برخی ویژگی‌های نرم افزار فتوشاپ، بهترین قابلیت‌های ممکن برای ویرایش عکس کاربران را در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه کند

معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix یا فتوشاپ میکس؛ فتوشاپ اندروید و iSO

به جرئت می‌توانیم بگوییم که برنامه Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس) یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس فعلی موجود برای موبایل است. یکی از ویژگی‌های برتر آن مربوط به امکان ادغام تصاویر مختلف می‌شود. همچنین این برنامه بعد از اعمال افکت های مورد نظر کاربر، کیفیت عکس‌ های نهایی را کاهش نمی‌دهد.

معرفی اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix / برنامه فتوشاپ برای گوشی

افکت ها و فیلتر های از پیش تعیین شده‌اید که در برنامه Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس) ارائه شده‌اند بسیار جالب و دلپذیر هستند. با این حال این برنامه فقط یک اپلیکیشن فیلترگذاری نیست و مانند برنامه فتوشاپ امکان ویرایش‌ تصاویر در حالت‌های پیچیده‌تر را هم ارائه می‌کند. برای مثال امکان برش تصاویر، یکپارچه‌سازی رنگ‌ها، تنظیم کنتراست، تعادل بین رنگ سفید و سیاه و غیره همگی از ویژگی‌های برنامه فتوشاپ میکس محسوب می‌شوند.

معرفی اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix / برنامه فتوشاپ برای گوشی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برنامه مذکور ارائه می‌کند مربوط به امکان اشتراک گذاری مستقیم و سریع عکس های شما بعد از ویرایش در شبکه های اجتماعی مختلف می‌شود. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای یا بهتر بگوییم فتوشاپ اندرویدی یا آی او اس هستید، حتما یک بار هم که شده برنامه Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس) را امتحان کنید.

معرفی اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix / برنامه فتوشاپ برای گوشی

نقاط قوت:

قابلیت‌های بسیار متنوع و عالی برای ویرایش عکس ها

بهره‌مندی از فیلتر ها یا افکت های پیش فرض بسیار مطلوب

رایگان بودن

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا هیچ نقطه ضعف محسوسی ندارد

دانلود از اپ استور

دانلود از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !