تلاش پزشکان برای به هوش آوردن شوماخر


خبرهای خوبی از گرنوبل به گوش می رسد.گویا پزشکان معالج مایکل شوماخر قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک تلاش های خود را برای کاهش میزان مواد بیهوشی آغاز نموده اند و کم کم باید منتظر به هوش آمدن وی باشیم.متخصصین همچنین متذکر شده اند که این روند ممکن است ماه ها به طول بیانجامد. به نقل از روزنامه ورزشی اکیپ چاپ فرانسه ، مایکل در مراحل نخست به...

خبرهای خوبی از گرنوبل به گوش می رسد.گویا پزشکان معالج مایکل شوماخر قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک تلاش های خود را برای کاهش میزان مواد بیهوشی آغاز نموده اند و کم کم باید منتظر به هوش آمدن وی باشیم.متخصصین همچنین متذکر شده اند که این روند ممکن است ماه ها به طول بیانجامد.

به نقل از روزنامه ورزشی اکیپ چاپ فرانسه ، مایکل در مراحل نخست به هوش آمدن پاسخ های مثبتی را نشان داده و حتی به گفته برخی از رسانه ها پلک زدن از جمله این عوامل مثبت می باشد.در طول مدت زمان بیهوشی مایکل پزشکان با آماده نگاه داشتن عضلات بدن وی سعی در جلوگیری از آسیب های عضلانی به بدن مایکل داشته اند زیرا بدن در حالت کما فعالیت متابولیک معمولی خود را از دست می دهد و ممکن است به سایر ارگان های بدن آسیب های جدی تری برسد.

به هر حال حدود 4 هفته از این اتفاق می گذرد و می بایست صبر کنیم و منتظر باز شدن چشمان مایکل باشیم.مایکل شوماخر در تاریخ 29 دسامبر 2013 به کمای مصنوعی برده شد و امید است که در یکی از ماه های نخستین سال 2014 میلادی به هوش آید.

بد نیست بخوانید:آخرین قیمت و مشخصات خودروهای دودیفرانسیل زیر ۱۰۰ میلیون تومان جدیدترین قیمت و مشخصات محصولات MG در ایران آغاز فصل ۲۱ تخت گاز از امروز آشنایی با قوانین فنی جدید فصل ۲۰۱۴ فرمول یک (اینفوگرافیک) معرفی سابرینا ; لباس گشاد بنز بر تن یک چینی


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی سدان ام جی GT؛ خودرو اسپرت چینی در راه بازار ایران + عکس