سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات


سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات

سام کاویانی: اگر شما قصد خرید یک خودروی هاچ‌بک با بهایی زیر 100 هزار درهم (104 میلیون تومان) دارید و با پیشنهادهای متنوع و جورواجور گیج شده‌اید، ما در اینجا هستیم تا در وقتتان صرفه‌جویی کنید! با در نظر گرفتن آیتم‌های چون طراحی، تجهیزات، عملکرد و قابلیت‌های کاربردی و ایمنی، سه هاچ‌بک در این لیست...

سام کاویانی: اگر شما قصد خرید یک خودروی هاچ‌بک با بهایی زیر 100 هزار درهم (104 میلیون تومان) دارید و با پیشنهادهای متنوع و جورواجور گیج شده‌اید، ما در اینجا هستیم تا در وقتتان صرفه‌جویی کنید! با در نظر گرفتن آیتم‌های چون طراحی، تجهیزات، عملکرد و قابلیت‌های کاربردی و ایمنی، سه هاچ‌بک در این لیست هستند که شما باید پیش از اتخاذ هر تصمیمی، آن‌ها را چک و بررسی کنید.

آلفارومئو جولیتا

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
بی‌تردید آلفارومئو جولیتا یکی از پرجذبه‌ترین هاچ‌بک‌های این کره خاکی است. برخلاف چند خودروی دیگر این لیست، واجد هویت و شخصیت بوده و تلفیقی از هنر ناب در یک خودرو با عملکردی چشمگیر و قابل احترام است.

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
در زیر کاپوت، جولیتا به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتری توربو شارژ مجهز شده است. پیشرانه‌ای که توان 170 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتن متری را به این هاچ‌بک رومی پیشکش می‌کند. این حجم از نیرو به واسطه یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی آن منتقل می‌شود و شتاب صفر تا صدی معادل 7.7 ثانیه را برایش تضمین می‌کند. این در حالی است که ماکزیمم سرعت آن بر روی رقم 218 کیلومتر بر ساعت ثابت مانده است.

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
با پرداخت بهایی زیر 100,000 درهم (104 میلیون تومان) دستان شما می‌تواند تریم “SUPER” جولیتا را لمس کند. از امکانات موجود در این تریم می‌توان به مواردی چون رینگ‌های آلومینیمی 16 اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو ناحیه‌ای، کروز کنترل و سنسورهای پارک عقب اشاره داشت. نکته جالب‌تر آنکه، این شیک‌ترین خودروی این لیست، از بزرگترین صندوق عقب با گنجایشی معادل 350 لیتر بهره می‌برد.

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات

نوع پیشرانه: 4 سیلندر 1.4 لیتری (توربو شارژ) توان: 170 اسب بخار گشتاور: 250 نیوتن متر شتاب صفر تا صد: 7.7 ثانیه حداکثر سرعت: 218 کیلومتر بر ساعت قیمت: 90,700 درهم (حدود 94/3 میلیون تومان)

هیوندای ولوستر

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
هیوندای ولوستر، مقرون به‌صرفه‌ترین خودروی این لیست است اما به دور از جوهر و شخصیت یک خودروی ریشه‌دار است. در واقع، در میان سه خودروی این لیست، هیوندای ولوستر بالاترین ارزش را در قبال بهای پرداختی خود عرضه می‌کند. طراحی رادیکال این خودرو موجب اختلاف نظر در بینندگان آن می‌شود اما در همان حال، این نکته را هم برایتان تضمین می‌کند که مورد توجه قرار خواهید گرفت.

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
در زیر پوسته کاپوت این هاچ‌بک مد روز کره‌ای، یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری جای خوش نموده است که توان خروجی آن معادل 127 اسب بخار و گشتاور آن برابر با 157 نیوتن متر است. نیروی حاصل از پیشرانه، از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی این خودرو منتقل می‌شود و ولوستر با تکیه بر این جعبه دنده قادر است شتاب صفر تا صد خمود و کسل‌کننده‌ای معادل 11.5 ثانیه را تجربه کند. با فشار بر پدال گاز و در امتداد یک جاده آسفالته، این خودرو به ماکزیمم سرعت 190 کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد.

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
گرچه این خودرو مقرون به‌صرفه‌تر از دیگر اعضای این لیست است اما در بالاترین تیپ خود عرضه می‌شود و از همین رو مملو و آکنده از تجهیزات رفاهی و ایمنی است. عمده این تجهیزات شامل مواردی چون کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم هوشمند ورود بدون کلید (KEYLESS ENTRY GO)، سانروف پانورامیک، پوشش چرمی و دوربین پارک عقب، می‌گردد. از جنبه ایمنی هم این خودرو از 6 عدد کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم کنترل پایداری بهره می‌برد.

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات

نوع پیشرانه: 4 سیلندر 1.6 لیتری توان: 127 اسب بخار گشتاور: 157 نیوتن متر شتاب صفر تا صد: 11.5 ثانیه حداکثر سرعت: 190 کیلومتر بر ساعت قیمت: 82,900 درهم (حدود 86/2 میلیون تومان)

فورد فوکوس

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
فورد فوکوس گران‌ترین گزینه این لیست است اما در عین حال بهترین خودروی مسافرتی بین این سه می‌باشد. این هاچ‌بک برای اغلب اشخاص خودرویی مد روز به شمار می‌آید و لیست تجهیزات آن به همان اندازه رتبه ایمنی 5 ستاره‌ای که از موسسه یوروانکاپ کسب نموده، چشمگیر و شایان توجه است. این خودرو همچنین عملی‌ترین وسیله نقلیه این لیست برای حمل و ترابری 5 سرنشین بزرگسال بوده و از پیشرانه پرتوانی هم بهره می‌برد.

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
در زیر پوزه تیز فورد فوکوس، یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بنزینی مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت، تعبیه شده است. توان خروجی این پیشرانه معادل 158 اسب بخار و گشتاور آن برابر با 202 نیوتن متر است. نیروی منبعث از این پیشرانه به مدد یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلوی آن منتقل می‌شود. فورد فوکوس، شتاب صفر تا صد را در اندک زمانی بالاتر از 9 ثانیه تجربه می‌کند و ماکزیمم سرعت نهایی آن معادل 205 کیلومتر بر ساعت است.

سه هاچ‌بک برتر مد روز در امارات
صندوق عقب فورد فوکوس با گنجایش 277 لیتر، از ظرفیت کمتری نسبت به آلفارومئو و هیوندای برخوردار است. تریم تیتانیوم این خودرو، تجهیزات رفاهی‌ای چون چراغ‌های اتوماتیک جلو، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، چراغ‌های LED حساس به محیط، سامانه کمکی شروع حرکت از روی تپه، آینه داخلی وسط الکتروکرومیک و فنربندی اسپرتی را پیشکش سرنشینان خود می‌کند.

نوع پیشرانه: 4 سیلندر 2 لیتری توان: 158 اسب بخار گشتاور: 202 نیوتن متر شتاب صفر تا صد: 9.3 ثانیه حداکثر سرعت: 205 کیلومتر بر ساعت قیمت: 99,500 درهم (حدود 103/5 میلیون تومان)

منبع:
YALLAHMOTOR.COM

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه